• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hebben ze hier ook 'normale' lessen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    [Hebben ze hier ook 'normale' lessen?]


    [ehhmm ik dacht van wel a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    "Wacht !" riep ik uit als de jongen zegt dat we allemaal verdwaald zijn. Michael was het ja. "Ik ken het hier ! Ja ja, ik heb deze weg gevolgd toen ik de danszalen zocht, volgens mij is het hier rechtdoor" zei ik beslist. Ik liep rechtdoor zonder te wachten maar kwam direct terug. "Het is naar links" zei ik toen waarna ik even knikte.

    Michael
    "Oke." zeg ik en ik knik naar het meisje.
    "Ik geloof je want anders komen wij hier nooit meer weg."
    Ik pak Cassie's hand.
    "Let's go!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik glimlach weer even als Michael weer mijn hand pakt, maar dan krijg ik een beter idee. 'Michael?' vraag ik, 'mag ik alsjeblieft op je rug? Dan ben je officeel de tofste jongen die ik ken.' zeg ik zo lief mogelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    "Michael, als ik jou was zou ik het maar doen, want je kan van 99% tofste jongen helemaal terug naar 0 zakken door 1 ding niet te doen" zeg ik met een pokerface.

    Emma

    "Het is allemaal mijn schuld" zeg ik waarna ik in wenen uitbarst. Ik sta op en veeg de tranen weg. "Goed gelukt" mompel ik tegen mezelf. Zou Vince tegen bloed kunnen ? Ik heb nog een tube nepbloed liggen in de kleedkamers, het is echt goede, je zou zweren dat het echt bloed is. Ik snel naar de kamer en maak een zogezegde grote snee in mijn hand. Ik begon te wenen zodat er wat tranen op mijn gezicht te vinden waren en ik liep naar Vince. "Vince ! Help !" riep ik uit toen ik stevig mijn hand vasthield. Nee serieus, iedereen trapt hier in, je kan niet anders en btw, mijn ogen doen mee.

    Michael
    Ik kijk de meisjes lachend aan.
    "De tofste jongen? Hmmm..." Ik doe alsof ik nadenk.
    "Vooruit dan maar!"
    En ik buk lachend zodat Cassie erop kan zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik glimlach tevreden als Michael door zijn knieën zakt. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middel. 'Hop, paardje, hop,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik als Emma opeens naar me toe komt rennen met allemaal bloed op der hand. 'WTF heb jij gedaan man?' roep ik uit als haar hele hand onder zit. Even kijk ik haar in haar ogen en zie niet weer een schittering dat het een grap is.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Ik knipoog naar Cassie in de hoop dat ze doorheeft dat ik expres nog eens ga verdwalen want eerlijk, nu wist ik precies waar we zijn. "Hier naar links" zei ik beslist. Niet dus, dan lopen we een rondje. Weet hij niet.

    Emma

    Ik zie hem bang kijken en bijt op mijn lip. "Zeg nu nog eens dat ik niet kan acteren" zeg ik als ik doodserieus het nepbloed aan een zakdoekje afveeg.

    Vince

    Ik begin een beetje boos te kijken. 'Ik dacht dat je het meende, Emma!' roep ik boos naar haar uit als ik zie dat het nep bloed is.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:35 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Lachend sta ik op.
    "Hier naar links." zegt Eliza
    "Dank je." zeg ik en met Cassie op mijn rug loop ik de hoek om.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    Ik was van plan om iets te zeggen als 'oh ben je gekwetst' maar dat kan ik niet. Het waren nu mijn ogen die gemeend op gekwetst stonden. "Het spijt me" zeg ik zacht waarna ik even met mijn hand naar mijn heup ga. Ik ga over de plaats van mijn tattoo met mijn vingers en laat mijn hoofd hangen. Ik zuchtte en zette een stap vooruit zodat ik voorbij hem kon lopen. Ik wou helemaal niet acteren met mijn ogen. Niet dat ik het echt kon, ik kon alleen verdriet en woede.