• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik zucht even. Ik had hier niet over moeten beginnen. Snel ga ik rechtop zitten en ik leg mijn armen naast me neer.
    "Ik heb inderdaad een vriendin alleen ik zie haar bijna niet meer." zeg ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'En, ehm, waarom zien jullie elkaar bijna niet meer?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Nou, ze had eerst een ander en toen wilde ze mij weer, Bla bla bla. Oké alles weer goed en nu wilt ze een pause. En dat ik hier zit werkt natuurlijk ook niet echt mee." zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik wrijf voorzichtig over Michael's arm als hij klaar is met praten. 'Okee, dit gaat waarschijnlijk heel soapserie achtig klinken maar als jullie echt zijn "voorbestemd" komt het vast wel goed. En als ze jou ehm niet meer wilt dan maakt ze volgens mij een grote fout'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik geef haar een klein lachje.
    "Als ze me echt wilde had ze geen ander." zeg ik tegen haar en ik leg mijn hand op de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik glimlach voorzichtig als Michael zijn hand op die van mij legt. 'Dat is waar. Ik weet niet hoe die andere jongen eruit ziet en of hij aardig is maar ik denk nog steeds dat ze een grote fout maakt. Als ze voor de andere jongen kiest is ze jouw niet waard,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Mijn glimlach wordt steeds groter.Ik haal mijn hand door haar haar. En stop een verdwaalt lokje achter haar oor.
    "Dank je." fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik bloos even als hij zijn hand door mijn haar haalt en een lokje achter mijn oor stopt. Ik wil iets zeggen maar ik heb geen idee wat, 'enig idee hoelaat het is?' vraag ik uiteindelijk. Ik kan mezelf wel voor me hoofd slaan om die domme vraag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik stond op met mijn gitaar in mijn handen en liep de zaal uit al spelend. Gewoon door heel het gebouw door. Het deed best deugd, even ontstressen van al het acteren. Ik wou een danszaal inlopen maar besloot dat niet te doen toen ik gepraat hoorde. Ik liep gewoon nog wat verder en bleef spelen. Telkens ook langs de oefenruimte, muziekstudio, toneelzaal, eetzaal, jongensgebouw, en de rest zal je zelf moeten uitvinden.

    Michael
    "Wil je weg dan?" vraag ik zachtjes terwijl mijn hand over haar wang glijdt. Ik voel mezelf helemaal warm worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd, 'nee,' zeg ik zacht. Mijn wang begint een beetje te tintelen van zijn aanraking. 'Ik vroeg het me gewoon af,' zeg ik dan, 'en ik wist niet wat ik anders zou moeten zeggen,' geef ik toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Zachtjes lach ik om haar. In een opwelling druk ik een kus op haar mond. Geschrokken van mezelf laat ik haar weer los.
    "Sorry," zeg ik verward.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik schrik een beetje als Michael ineens een kus op me mond drukt. 'Sorry,' zegt hij. Mijn wangen worden weer een beetje rood, 'Oh, ehm geeft niet hoor,' glimlach ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Nee, nee, nee," zeg ik verward.
    "Dit was niet mijn bedoeling!"
    Ik sta op en loop naar mijn tas. Snel haar ik mijn schoenen eruit en trek ze aan.
    "Sorry." zeg ik nog een keer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Het geeft echt niet,' zeg ik voorzichtig. Ik bijt even op mijn lip, 'h-heb je er spijt van?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered