• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, maar een rpg moet toch realistisch zijn?


    I only miss you when I'm breathing

    Taylor Melody Kings
    Ik keek haar even aan. 'Goed,' zei ik terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging. 'Wat gaan we nu doen?' Ik glimlachte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Hoeft niet. Maar het ene meisje is dramatischer dan de ander. Het ligt aan het karakter dat je maakt. Mij zal het in real vrij weinig interesseren maar mijn karakter misschien wel (ik weet nog niet. Ligt er aan wat er verder gaat gebeuren)]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Mijn schuld, het spijt me ;/]

    Emma

    "Ik weet het niet, zeg jij maar iets" zei ik zuchtend.

    Taylor Melody Kings
    'Eerlijk? Ik heb geen idee,' zei ik. Ik glimlachte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    'Hmm, ik heb een spelletje !' riep ik uit terwijl ik haar naar mijn kamer trok. 'Okay, ik zeg iets een tekstje en jij moet zeggen of het echt is of een leugen' legde ik uit.

    Taylor Melody Kings
    'Daar ben ik heel slecht in,' lachte ik. 'Maar goed. Ik doe mee.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Okay, ik zal beginnen, een makkelijke dan, waar of niet waar ? Ik heb 2 tattoo's". Okay, deze was echt makkelijk. Straks ga ik gestoorde verhalen zeggen die waar zijn.

    Taylor Melody Kings
    'Waar,' zei ik. 'Moet ik nou iets zeggen of wat?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Inderdaad en ja nu moet jij iets zeggen" zei ik lachend.

    Taylor Melody Kings
    'Ik heb een naverpiercing,' zei ik. Ik dacht aan het diamantje in mijn navel. Wat was ik blij toen ik hem eindelijk kreeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Hmm", ik keek even diep in haar ogen maar zag geen teken van een leugen. "Waar" zei ik beslist. Ze knikte vrolijkk en ik dacht even na. "Okay, toen ik op gitaarles was heb ik 2 gitaren gewoon totaal kapotgemaakt" zei ik met een goed geacteert gezicht. Het was waar hoor. De complete waarheid.

    Taylor Melody Kings
    Ik dacht na. 'Waar, ' zei ik. 'Zie ik jou op zich wel voor aan. En dat is niet gemeen bedoeld maar een compliment.' Ik grijnsde. 'Ik heb toen ik 4 was een stel jongens van 8 met een stok de speeltuin uitgeslagen.' En dat was helemaal waar, hoe agressief het ook klonk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Dan ben ik erg !" lach ik vrolijk. "Het is waar, weet ik zeker, ik zie het aan de pretlichtjes in je ogen" bleef ik vrolijk verdergaan. "Okay, nu ik, toen ik 5 was heb ik de hamster van mijn broer en de microgolfoven gestoken. Ik heb hem er net op tijd uit kunnen halen, maar hij was er slecht aan toe" zei ik totaaaaal gelogen. ZO erg was ik niet hoor.

    Taylor Melody Kings
    Ik keek haar aan. 'Hamster in magnetron,' mompelde ik. 'Dat lijkt zo'n typisch film fragment. Niet waar.' Ik dacht even na. 'Ik heb een tatoeage,' zei ik. Niet waar, of je moet een hennah tatoeage mee tellen.


    "Ignite, my love. Ignite."