• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Langzaam dwaal ik verdwaald door de gangen tot ik opeens 2 mensen zie. Een jongen en een meisje. "Verdwaald ?" vraag ik.

    Taylor Melody Kings
    'Dan vertrouw ik op je gevoel,' zei ik lachend. Ik zette er een lijntje bij en schreef er met een sierlijk handschrift zwart boven. Ik keek er tevreden na. 'Nu nog alleen maken. Maar dat doe ik wel een andere keer.' Ik keek glimlachend naar Emma.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cassie
    'Yup,' zeg ik tegen het meisje. 'Michael en ik zijn hopeloze avonturiers,' grinnik ik terwijl ik hem een por geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    'Om te beginnen... heb je dit al eens gedaan?' Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Helaas," vulde ik er nog aan.


    Take me to wonderland

    Emma

    "Okay, leuk !" zei ik toen ik naar haar creatie keek. Ik trok mijn broek nog wat op omdat ze weer was afgezakt. Waarom deed ik het ookal weer ? Nergens om. Pff, de volgende keer laat ik hem gewoon hangen. Neh. "Ga je mee naar mijn kamer, of gaan we naar de jouwe ?" vroeg ik aan haar.

    [Kunnen we niet toevallig naast elkaar zitten ? xp]

    Eliza

    "Nou, aan mij heb je niet veel, ik dwaal ook maar wat rond" zeg ik lachend terug tegen de hopeloze avonturiers.

    Iral ~ Keyboard

    Ik denk even na en begin dan Fur Elise te spelen. De melodie klinkt door de hele ruimte dus ik zet het volume wat lager.
    Als ik klaar ben kijk ik Adriana aan. 'Over een halfuur kan jij dat ook.'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:39 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma

    Ik trek Taylor mee zonder op antwoord te wachten. Even blijf ik staan bij Vince en kijk stiekem mee. Vince zijn ogen glijden even naar mijn heup maar verder let ik er niet meer op. "Okay, kom" zeg ik vrolijk.

    Adriana Minola

    Ik kijk Iral verwonderd aan als hij Fur Elise begint te spelen. Als hij stopt kijkt hij me even aan. "Omg, je kunt fantastisch spelen," zei ik enthousiast. 'Over een halfuur kan jij dat ook.' Ik keek hem even aan. "Een halfuur?" ik lachte zachtjes.


    Take me to wonderland

    Taylor Melody Kingd
    'Ken je Vince?' vroeg ik verbaasd toen ik met haar mee liep. Ik keek haar vragend aan. Ik dacht aan ons duet van vanmorgen en schudde toen kleintjes mijn hoofd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Ja dus" zei ik lachend. "Ik heb er geen problemen mee hoor, ik voel het aan als iemand een player is en een geheimpje, het is de grootste player die ik ken" fluister ik. Ik ga heus niet zeggen dat ik in haar ogen kan zien of ze het probeerd te verbergen aka liegen of als ze de waarheid spreekt hoor.

    €Cassie
    Ik grinnik even, 'welkom bij de club,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, dus jullie vinden iemand een player als hij met iemand flirt en op diezelfde dag met iemand anders? Denken jullie dat een keer flirten meteen een relatie is ofzo?]


    I only miss you when I'm breathing

    Taylor Melody Kings
    'Player?' vroeg ik. Ik bleef plotseling staan. 'Player?' herhaalde ik. Ik had geflirt met een player. Ik voelde woede naar boven borrelen. 'Weet je het zeker?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Ik weet niets zeker Taylor, kalm" zei ik serieus. Nee, ik wist het niet zeker. Mijn gevoel was niet altijd juist, okay ? Geheimpje ? Ik oordeel te snel over mensen. I'm sorry.

    Eliza

    "De club, woow, de club van hopeloze avonturiers, geweldig !" zei ik overdreven enthousiast.

    Spyclon schreef:
    [Oké, dus jullie vinden iemand een player als hij met iemand flirt en op diezelfde dag met iemand anders? Denken jullie dat een keer flirten meteen een relatie is ofzo?]


    Nee. Maar dat is rpg. Welcome in the world of drama.


    "Ignite, my love. Ignite."