• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Taylor Melody Kings
    Ik liep de mode atelier in en keek mijn ogen uit. Dit was geweldig. Ik haalde mijn koptelefoon van mijn hoofd en liet hem aan mijn nek bungelen terwijl ik een blad pakte. Ijverig begon ik een nieuwe jurk te tekenen terwijl ik zachtjes liedjes zong.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iral ~ Keyboard

    Ik kijk op naar de jongen die dus Levi heet. Tegen mij had hij zijn naam ook nog niet verteld. Dan ga ik tegen de muur aanstaan zodat de wachtende jongen erlangs kan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Eliza

    Geïrriteerd smeet ik mijn iPhone op de grond. "Boeien" zuchtte ik. Ik stond op, nam alles voor hip-hop en Breakdance en liep terug naar beneden. Ik liep een zaal in en zag nog 2 mensen. Oh zij, ik ken ze nog. Ik mankte nog wat maar liet niet echt iets merken door een glimlach op mijn gezicht te toveren. Mensen die me kennen kijken niet meer naar mijn lach maar naar mijn ogen. Die vertellen de waarheid. Ik stak mijn iPod in de broekzak van mijn wijde stoffenen broek, deed mijn sneakers aan en luisterde even naar de beat. En ja, ik kan handenstand en al die dingetjes. Alleen op mijn hoofd draaien doe ik niet meer. Ik heb het een keer gedaan maar god dat deed zeer.

    Vince

    Ik lach even naar het meisje, ze was best wel knap. 'Ja een beetje wel ja.' zeg ik. Een van de twee jongens zet een stap opzij zodat ik er langs kan, snel loop ik erlangs naar mijn kamer. Terwijl ik langs het meisje loop kijk ik haar even aan en glimlach ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik geef het op en loop een deur uit. Blijkbaar een deur die naar de jongensafdeling leidt. Pfff. Ik loop door en kijk even achterom. Bruut blijf ik staan waardoor er iemand tegen me opbotst. "Oh, het spijt me !" zei ik met een verondschuldigende blik. Ik deed met mijn hand mijn haren weer wat achteruit.

    [Right. Ik ga vrienden zoeken met Taylor.
    Dus waar is iedereen?]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Noa is bij de vrijetijdsruimte.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Emma botst tegen Vince op en Eliza is aan het dansen in de 1e danszaal waar Cassie en Michael ook zijn ^^]

    Vince

    Voor mij blijft plots een meisje staan waardoor ik tegen haar opbotst 'Oh, het spijt me !' zegt ze met een verontschuldigende blik. 'Oh, maakt niet uit.' zeg ik snel, 'Ik was immers tegen jou opgelopen toch?' voeg ik er nog aan toe met een lach.


    I only miss you when I'm breathing

    [Haha. Iedereen loopt tegen Vince aan die nogal playerig. ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Nee niet echt, ik bleef staan in het midden van de gang" ga ik meteen op hem in. Hmm, wacht, toneel, haha, ik ga hem liggen hebben. Wacht maar af.

    Vince

    'Inderdaad, dus ik moest toch beter oppassen om niet tegen je op te lopen?' ga ik weer op haar in.


    [Haha, ik kijk nu Sherlock Holmes (Ja de nieuwe. Oké hij is nog niet uit. Ja ik kijk hem illegaal, en?). Hij is echt geniaal xd]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:14 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik ga voor de bitchy rol. Niet té, ik stop op tijd hoor. "Whatever" mompel ik verveeld terwijl ik naar mijn nagels kijk. Iets wat ik dus nooit doe. Onder mijn wimpers peil ik zijn reactie.

    [Niet weglopen xp Ik wordt weer normaal, chill, mijn broer download ook films die illegaal zijn hoor, The Girl with the Dragon Tattoo, had hij 2 dagen voor hij uit was dusja xp]

    Vince

    Ik kijk een beetje raar op als ze opeens een snelle stemmingswisseling ondergaat. 'Eh, is er iets aan de hand?'

    [Haha, ik heb nooit zin om al die films op te zoeken in de bioscoop of te wachten tot ze uitkomen op dvd of blueray ofzo]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik schiet in de lach en veeg een paar tranen weg voordat ik in zijn ogen kijk. "De kunst van het acteren" zei ik nog wat na lachend. Serieus, probeer het. Het is net als iemand hard doen verschieten, hun gezichten zijn áltijd goud waard.