• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    [ shit moet eten, @Bailas michael niet weg laten lopen he :) ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zal ik niet doen ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    Ik lach een beetje en denk goed na. "Nou, uhm, ik heb niet rap pijn" probeer ik met een onschuldig gemeend lachje. Ik kon ook nog gemeende dingen doen in plaats van altijd te acteren hoor.

    Adriana Minola

    Iral ging een beetje opzij zodat de jongen voorbij kon gaan. Terwijl hij me voorbij liep, glimlachte hij naar me. Ik glimlachte terug, en keek hem nog even na als hij de kamer in ging.


    Take me to wonderland

    Vince

    'Eh, misschien kan je niet goed tegen kietelen?' probeer ik flirterig als ik voorzichtig een vinger in haar zij druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Mijn ogen worden groot bij het woord kietelen. Hij plantte een vinger in mijn zij waardoor een lach mijn mond uitging. "Nee, durf niet" probeerde ik serieus te zeggen maar zelf nu kon ík niet acteren. Daarom bleef een grijns op mijn gezicht staan.

    Iral ~ Keyboard

    'Ehm... mijn naam is Iral,' stamel ik. Ik moet toch wat zeggen? Anders sta ik hier gewoon de hele tijd met mijn mond dicht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik grinnik als haar poging tot serieus praten mislukt, plant mijn vinger voorzichtig weer in haar zij. Ik grinnik even, 'Ik durf veel, hoor.' zeg ik flirterig achter mijn actie aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    "Dan, dan, dan moet je me eerst te pakken krijgen" zeg ik waarna ik het op een lopen zet. Ik hoor zijn voetstappen achter me en loop rap een ruimte in. De vrijetijdsruimte, serieus Emma ? Geen betere plaats dan deze.

    Vince

    Ik ren haar achterna en zie haar een kamer in rennen, een kamer waar geen andere uitgang is dan die waar ik insta. 'Zo zo, goede verstop plek.'


    I only miss you when I'm breathing

    [Ohw, dacht dat je je naam al gezegd had. x'D -kijkt- Idd, heb je nog niet gezegd. :p]

    Adriana Minola

    'Ehm... mijn naam is Iral,' stamelde Iral. "Mooie naam," glimlachte ik toen ik me weer tot Iral wendde. "Waarvoor zijn jullie hier?" Vroeg ik om het gesprek lopende te houden.


    Take me to wonderland

    Emma

    Ik doe rap mijn handen voor mijn ogen. Ja alsof dat gaat helpen. Het is altijd te proberen ha ?

    Vnce

    Ik grinnik even en doe plots alsof ik heel geschrokken ben, 'Zo, jij bent hier echt goed in.' zeg ik met een overdreven stem.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik doe mijn handen vanvoor mijn ogen. "Jij moet dringend acteerlessen volg- oh-uh" zeg ik wanneer ik merk dat het een val is. Ik zet een paar stapjes achteruit maar Meneer de Muur moest mij tegenhouden.

    Vince

    'Acteren is ook niet echt mijn ding.' geef ik toe terwijl ik dichter en dichter bij haar kom.


    I only miss you when I'm breathing