• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Plattegrond •

Normaal formaat.

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.

• Roddelbladen •

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

Emma

Hij zet telkens een stapje dichter naar me toe. "Acteren is ook niet echt mijn ding" geeft hij eerlijk toe. "Zo, wat is dan wel jouw ding ?" vraag ik terwijl ik een stapje opzij doe.

Vince

'Eh, waarom ik hiernaar toe ben gegaan? Eigenlijk voor zingen en rappen.' zeg ik, en ik volg haar stapje opzij. 'Maar ik kan nog wel veer meer.' zeg ik er nog flirterig achteraan.

I only miss you when I'm breathing

Emma

Ik hoor de flirtige ondertoon in zijn stem en lach een beetje. "Ik gok dat je mensen goed kan kietelen" probeer ik met een Pokerface. Nouja, mijn gezicht wel, ik kan mijn ogen niet besturen. De pretlichtjes erin zouden niet rap weggaan.

Cassie
    Ik lach als Michael ineens enthousiast overeind springt. "Kom! We gaan iets leuks doen!" Ik pak ook mijn iPod en kijk Michael even aan, 'zullen we de school dan maar eens gaan verkennen?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Iral ~ Keyboard

Ik slik en kijk hoopvol naar Levi, dat hij het woord neemt, maar als dat niet gebeurd geef ik toch antwoord. 'Ik speel keyboard.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Vince

Ik zie dat heel haar gezicht vertrekt in een pokerface, op haar ogen na. 'Ik dacht dat jij kon acteren?'

Levi
    Ik wacht tot dat Iral klaar is met antwoord geven en begin dan te praten. 'Drums en basgitaar. En als dat niet lukt iets met sport'.

Emma

"Ik kán ook acteren maar ik moet nog leren, anders zou ik hier niet zijn, of wel soms ?" zei ik nu met een uitdagende blik. Ik zette een stap vooruit en wachtte op zijn reactie.

Michael
    "Prima!" zeg ik lachend en ik pak haar bij haar hand.
    "Waar lopen we heen?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Adriana Minola

'Ik speel keyboard.' Zei Iral. "Cool," antwoordde ik onder de indruk. 'Drums en basgitaar. En als dat niet lukt iets met sport'. Zei Levi nu. Ik lachte. "Jullie kunnen het vast geweldig," zei ik glimlachend. "Ik zou ook een instrument moeten spelen," zei ik.

Take me to wonderland

Cassie
    Ik glimlach als Michael me bij de hand pakt. "Waar lopen we heen?" 'We kunnen eerst een plattegrond halen?' stel ik voor, 'of we kunnen ook als echte avonturiers zelf uitvogelen waar alles is'.

Levi
    'Misschien kunnen wij je helpen?' vraag ik aan Adriana.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:02 ]

Vince

Ik zet een stap naar achter, 'Oké, misschien moet je dat nu dan maar doen.' Zeg ik als ik heel even met mijn vinger langs haar wang glij en de deur weer uit loop nu voor de tweede keer naar mijn kamer lopend.

Iral ~ Keyboard

Eigenlijk wil ik vragen of ze dat niet doet, maar ik doe het niet. Straks komt het dom over, en dan sta ik weer voor lul. Dus houd ik mijn mond en kijk ik verwachtingsvol naar Levi, die dan ook begint te praten.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:02 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Emma

"Ik wist het" zei ik lachend. "Iedereen loopt weg als ik die blik opzet, en dan kan ik niet acteren" vervolgde ik gelukzalig. Ik plofte neer op de zetel maar besefte dat ik eigenlijk naar de toneelzaal wou. Ik stond weer op, liet de deur met een harde klap weer in het slot vallen en liep naar de toneelzaal. Door besloot ik een stukje musical te doen en begon te zingen. Voor niemand.

Vince

Ik moet weer voorbij die drie mensen die in de gang staan, alleen nu staat de ene nog tegen de muur zodat ik er makkelijk langs kan. Ik glimlach weer even naar het best wel mooie meisje terwijl ik weer voorbij kom.