• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ben je je nu niet blij dat je mij tegenkwam in het park?" Ik glimlach naar hem. 'Ja heel bij. Ik overbrug de afstand tussen onze gezichten om hem te kunnen kussen.

    Liam

    "Waar is mijn sterke vent nou?" Ik grijns. 'Zelfs de hulk kan niet
    zo veel tassen dragen.' Ik trek haar terug om haar lippen te kunnen
    kussen. 'Maar jullie kunnen ook alles in mijn auto gooien en verder
    gaan zonder bagage?' Stel ik voor.

    Irial

    "Heel blij," zegt ze met een glimlachje. Dan drukt ze haar lippen op de mijne.
    Voorzichtig breek ik de kus af.
    "Is alles wel in orde?" vraag ik bezorgd. "Je bent zo...stil."
    Ik kijk haar diep in de ogen en probeer er iets te zien dat er al dan niet is.

    Camargue

    "Zelfs de hul kan niet zoveel tassen dragen," grijnst hij.
    Hij trekt me opnieuw tegen zich aan en speels stribbel ik een beetje tegen uiteindelijk laat ik hem me toch kussen.
    "Maar jullie kunnen ook alles in mijn auto gooien en verder gaan zonder bagage," stelt hij dan voor.
    "Mannen," zeg ik met een air tegen Melody. "Duidelijk het zwakke geslacht."
    Grijnzend kijk ik Liam aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Is alles wel in orde?" vraagt hij bezorgd. "Je bent zo...stil."
    Ik frons. 'Ja hoezo?' Ik glimlach en probeer te laten zien dat ik
    het echt meen.

    Liam

    "Duidelijk het zwakke geslacht." Ik rol met mijn ogen. 'Is dat een ja
    of een nee?' Ik kijk de meisjes vragend aan. Als uit gewoonte neem ik
    Camargue haar hand vast.

    Irial

    "Ja, hoezo?" vraagt Madeline met een glimlach.
    "Waar is mijn gekke Maddie, waar is ze?" vraag ik alsof ik tegen een peutertje bezig ben. Ik kijk haar met een onschuldig gezichtje aan en kietel haar zachtjes.

    Camargue

    "Is dat een ja of een nee?" zegt Liam met een vragende blik terwijl hij mijn hand neemt. Ik trek een pruillip maar als snel wordt die vervangen door een grijns.
    "Tegen jou zeg ik geen nee, knorpot."
    Ik geef hem een stompje op zijn arm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Waar is mijn gekke Maddie, waar is ze?" Ik schiet in de lach.
    'Je bent raar Irial.' Ik schud mijn hoofd nog steeds lachend.
    'Maar gekke Maddie is een beetje moe.'

    Liam

    "Tegen jou zeg ik geen nee, knorpot." Ze geeft een stompje tegen
    mijn arm aan. Ik grijns. 'Nou ik zou zeggen kom mee dan gaan we
    die troep in mijn auto gooien.'

    Irial

    "Je bent raar Irial," zegt ze hoofdschuddend. "Maar gekke Maddie is een beetje moe."
    Ik ga op mijn zij liggen en kijk haar aan. Ik leg mijn hand op haar wang en wrijf er zachtjes over met mijn duim. Zachtjes kus ik haar lippen. Ik trek het deken nog een keer over ons en fluister,
    "Slaap dan."

    Camargue

    "Nou ik zou zeggen kom mee dan gaan we die troep in de auto gooien."
    "Troep?" vraag ik gespeeld verontwaardigd. "Nou dan hoef ik het je ook niet te tonen."
    Ik neem mijn tassen en enkele van Melody en loop met mijn neus in de lucht zonder te wachten het café uit. Buiten moet ik wel wachten want ik weet niet waar zijn auto staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach bij zijn aanraking. Het deed me tintelen. "Slaap dan."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Hoewel ik moe genoeg was om te slapen
    wilde ik egen moment met hem missen. Ik wilde bij hem zijn en naar hem
    kijk niet slapen en dat alles missen. 'Ik wil niet slapen.'

    Liam

    Lachend volg ik Melody en Camargue. 'Voor mij is het troep ja, maar
    als je het eenmaal aan hebt zal ik vast van gedachten veranderen.'
    Ik kus haar wang. Ik neem wat tassen van beide over en begin richting
    mijn auto te lopen.

    Irial

    Ze schudt haar hoofd en moet tegelijk vechten om haar ogen open te houden.
    "Jij bent zo koppig," zeg ik een met een schuin lachje.
    Ik kruip wat dichter tegen haar aan. Ondertussen laat ik mijn hand van op haar wang in haar haren glijden. Een beetje afwezig speel ik met een verdwaalde lok.

    Camargue

    "Voor mij is het troep ja, maar als je het eenmaal aan hebt zal ik vast van gedachten veranderen."
    Hij geeft me een kusje op de wang en neemt wat tassen van me over. Ik moet even rennen om hem in te halen.
    "Oh nee, het is troep of het is geen troep," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Jij bent zo koppig," Ik knik met een lach. Zijn hand gaat van mijn
    wang naar mijn haren en hij speelt wat afwezig met mijn haar.
    Ik kruip dichter naar hem toe en sluit dan toch maar even mijn ogen.

    Liam

    "Oh nee, het is troep of het is geen troep," Grijnst ze. Ik rol met
    mijn ogen. 'Goed omdat jij het bent.' Ik kus haar wang. 'Goed het is
    geen troep.'

    Melody

    Grinnikend kijk ik toe hoe Liam en Cam kibbelen over onze troep. Ofja, kibbelen.. Mannen vinden vrouwen spullen altijd troep, totdat het natuurlijk in verband is met seks. Ik schud licht mijn hoofd en loop wat sneller achter ze aan. ‘Waar kan ik de tassen met onze spullen neerzetten, in de kofferbak of op de achterbank?’ vroeg ik zodra we bij Liam’s auto aankwamen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    We komen aan bij mijn auto die ik open maak. Ik hield van die auto. Ik had er lang voor gespaard en was er dan uit extreem blij mee. 'Keis maar kan allebei.' Antwoord ik Melody en leg vast wat tassen in de achterbak.

    Fedea

    Ik zucht even.
    "Dat weet ik, maar toch..."
    Ik stap uit de auto en druk mijn lippen kort op de zijne. Mijn hand neemt de zijne vast, en ik verstrengel mijn vingers met de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline kruipt wat dichter tegen me aan en ik kijk met een goedkeurende glimlach toe hoe ze haar ogen sluit. Ik laat niks merken en speel gewoon verder met haar haar terwijl ik mijn andere arm om haar heen sla en over haar rug wrijf. Ik ben helemaal ontspannen en sluit zelf ook mijn ogen.

    Camargue

    Ik laat mijn ogen over Liam's auto glijden. Wat een bak.
    Ik hoor hem en Melody praten maar luister er niet echt naar. Ik zet de tassen in de koffer en laat mijn gedachten afdwalen naar die ene keer, nog maar enkele jaren geleden, dat we in diezelfde wagen een zwak moment gehad hadden. Ik bijt op mijn onderlip en kijk Liam zwijgend aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 23:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Dat weet ik, maar toch..."
    Ze stapt uit de auto en neemt mijn hand vast na een kusje. Ik doe het portier dicht en vergrendel de wagen. Rustig wandelen we naar binnen waar ik een mandje neem en het in haar handen stop. Ik heb er een hekel aan om met die dingen rond te lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik voel dat ik langzaam weg zak, ik wil eigenlijk waker worden maar
    ben te moe op dat te doen. Ik voel mijn ademhaling regelmatiger worden
    en ik kruip behagelijk tegen Irial aan. Hij was mijn teddybeer die ik
    toen ik nog een klein meisje was nodig had om te kunnen slapen.

    Liam

    Ik praat wat met Melody en zet nog meer tassen in de auto. Camargue
    heeft een tijd niets gezegt dus draai ik me naar haar om. Ze bijt op
    haar lipen en kijkt me zonder iets te zeggen aan. Ik frons.
    'Wat is er?' Miem ik zodat ik geen geluid maak en Melody het niet hoort.