• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik wiebel wat heen en weer.
    "Ik hou niet van wachten. En ook niet van supermarkten. Het is er altijd zo koud."
    Ik kijk hem lief aan.
    "Doe je een beetje voort? Alsjeblieft?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Madeline

Hij kust mijn neus. "Als jij er gelukkig van wordt," Zijn hand ligt op mijn
    wang en hij legt een stuk van de deken over ons heen. Ik lig met mijn hoofd
    op zijn borstkas en luister met gesloten ogen naar zijn hartslag. Het was
    kamlerend en met mij wijsvinger tekende ik op zijn buik.

[I gotta go :/
    Tot straks misschien]

Atreyu

"Ik hou niet van wachten. En ook niet van supermarkten. Het is er altijd zo koud. Doe je een beetje voort? Alsjeblieft?"
    Ik ga mijn jas halen en doe hem aan. Ik zoek mijn autosleutels, huissleutels, portefeuille en gsm die ik in mijn achterzak prop.
    "Als jij altijd zo naar de winkel gaat kan ik geloven dat je koud hebt," zeg ik zacht terwijl ik wachtend op haar tegen de deurpost leun.

Irial

Zodra ik haar vinger over mijn buik voel cirkelen schiet mijn hartslag de hoogte in. Het is maar een kleine aanraking maar het is genoeg om me kippenvel te bezorgen. Plots ben ik me weer bewust van de littekens, maar ik laat Madeline haar gang gaan.
    Ik zucht, moe maar tevreden. Wie zou er niet tevreden zijn met iemand als Madeline naast zich? Zachtjes begin ik weer Just the way you are te neuriën.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik rol lachend mijn ogen en doe mijn jas aan.
    "Hup, meneertje."
    Ik geef hem een speelse mep op zijn kont en kijk hem grijnzend aan.

Madeline

Ik glimlach ik hoor gewoon hoe zijn hart net een tikje sneller gaat.
    Ik leg mijn hand op zijn borst en beweeg hem niet. Hij zucht even en begint
    dan te nuriën. Just the way you are. Opnieuw glimlach ik. Mijn mijn vingers tik ik nu mee op het ritme en sluit moe mijn ogen.

Atreyu

"Hup meneertje," zegt ze lachend terwijl ik een mep op mijn kont krijg. Ik neem haar hand vast en trek haar mee naar buiten. Ik start de auto en zet de verwarming even aan. Zodra ook Fedea haar gordel om heeft vertrekken we.
    "Hoezo wilde je plots mee als je niet graag naar de supermarkt gaat?" vraag ik nieuwsgierig.

Irial

Haar hand glijd naar mijn borstkas en mijn hart besluit er nog een schepje bovenop te doen. Ik grinnik even. Dan begint Madeline mee te tikken op mijn borstkas met het liedje dat ik neurie.
    Ik krijg er rillingen van en leg mijn hand op de hare. Tussendoor druk even mijn lippen in haar haar.

Madeline

Hij legt zijn hand op die van mij en drukt nog een kus op mijn haren.
    Ik glimlach. 'Waar denk je aan?' Mompel ik en kijk omhoog zodat
    ik hem in zijn ogen kon kijken.

Irial

"Waar denk je aan?" hoor ik Madeline mompelen. Ze kijkt op zodat ze mijn ogen kan zien. Ik glimlach.
    "Eigenlijk denk ik nergens aan. Ik geniet een beetje van het moment, van jou," zeg ik eerlijk. Nu ze me toch aankijkt profiteer ik van de situatie en besluit nog een kusje te stelen.
    "Waar denk jij aan?" fluister ik tegen haar lippen aan.

Madeline

Eigenlijk denk ik nergens aan. Ik geniet een beetje van het moment, van jou," Ik glimlach vertederd door zijn antwoord. Hij kust mijn lippen. "Waar denk jij aan?" Ik glimlach. 'Ik denk aan jou.' Mijn lippen raken zacht die van hem terwijl ik praat.

[Hoe zit het met Cam Liam en Melody?]

Fedea

Ik kijk hem lipbijtend aan.
    "Dan kunnen we ineens een test kopen," zeg ik zacht.

Liam

Ik betaal de rekening en loop terug naar de tafel. 'Ik ga nu naar huis ik zie je vanavond of vanmiddag?' Ik kijk Camargue vragend aan. Ik had nog wel even wat tijd nodig om wat dingen te regelen maar Mel zou haar wel bezig houden.

Irial

"Ik denk aan jou," fluistert ze glimlachend tegen mijn lippen aan. Ik kan het niet laten haar zacht te kussen. En nog een keer, en nog een keer.
    "Goeie dingen?" fluister ik dan lachend terwijl ik zachtjes over haar rug streel. Haar huid is zo zacht dat ik er rillingen van krijg.

Atreyu

Ze bijt even op haar lip voor ze iets zegt.
    "Dan kunnen we ineens een test kopen," klinkt het zacht.
    "Fé, die had ik heus wel voor je meegebracht hoor," zeg ik rustig terwijl ik parkeer. Als we stilstaan kijk ik haar even aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    Ik stap uit en open het portier voor haar.

Camargue

Liam gaat betalen en komt dan terug.
    "Ik ga nu naar huis, ik zie je vanavond of vanmiddag?"
    Ik knik met een lief glimlachje en tuit dan mijn lippen tot ik een kusje krijgt. Ik ben nog lang niet uitgewinkeld dus ik hou het nog wel even uit met Mel.
    "Wil je alvast wat tassen van Mel meenemen?" vraag ik lachend.

Madeline

"Goeie dingen?" Ik glimlach. 'Alleen maar goede dingen.'
    Ik kus hem zachtjes en verstrengel mijn vingers met die van hem.

Liam

Ik kus haar lippen en glimlach. "Wil je alvast wat tassen van Mel meenemen?" Ik grijns. 'Dan moeen jullie wel mee lopen want ik kan dat
    allemaal niet alleen dragen.' Grijns ik.

Irial

"Alleen maar goede dingen."
    Ik voel haar lippen op de mijne terwijl haar vingers tussen de mijne glijden.
    Ik draai ons om zodat ik boven haar hang.
    "Ben je je nu niet blij dat je mij tegenkwam in het park?" fluister ik met een glimlach terwijl ik met mijn neus tegen de hare wrijf.

Camargue

"Dan moeten jullie wel mee lopen, want ik kan dat allemaal niet alleen dragen," grijnst hij.
    "Ik bedoelde niet alles," zeg ik glimlachend. Ik ga rechtstaan en knijp even in zijn spierballen. "Waar is mijn sterke vent nou?" plaag ik.
    Ik druk een kusje op zijn wang, net naast zijn lippen en kijk hem grijzend aan.