• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit even mijn ogen en luister naar zijn hartslag. Het werkt kalmerend en ik ontspan weer helemaal.
    "You're killing me," fluister ik zachtjes.
    Ik rol zachtjes van hem af, zodat ik helemaal tegen hem kom te liggen, maar ik laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Mijn benen plakken een beetje van zijn zaad, maar ik trek het me niet aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach terwijl zijn handen door mijn haren gaan en hij me een kusje geeft. Ik streel met mijn vingers over zijn borst en buik terwijl ik op adem kom. Ik hef mijn hoofd op om hem aan te kunnen kijken. 'Waar wilde je vanavond gaan eten?' Glimlach ik en wacht op een antwoord.

    Atreyu

    "You're killing me," fluistert ze zacht.
    "Anders jij mij wel," antwoord ik hijgend terwijl ze tegen me aan komt liggen. Ik streel even door haar haren en wrijf dan zachtjes over haar rug.
    "Maar ik zou nu eenmaal voor je sterven," grinnik ik.
    Mijn maag rommelt even.

    Irial

    Ze tilt haar hoofd op en automatisch kijk ik haar in de ogen.
    "Waar wilde je vanavond gaan eten?" glimlacht ze.
    Mijn hart maakt een vreugdesprongetje omdat ik die vraag uit haar mond hoor komen. Ik glimlach breed en bijt even op mijn piercing.
    "Jij mag kiezen, Maankind," zeg ik terwijl ik even op haar neus tik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar ik zou nu eenmaal voor je sterven," grinnikt hij.
    "Niet doen. Ik kom je achterna als je dat doet," zeg ik zacht.
    Dan rommelt zijn maag en ik klop zachtjes op zijn buik.
    "Misschien eten is al een manier om je leven te houden?"
    Ik grinnik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij glimlacht de lach die ik persoonlijk het leukste vind. "Jij mag kiezen, Maankind," Hij geeft een tikje tegen mijn neus. Ik trek een nadenkend gezicht. 'Ik heb eigenlijk geen idee wat er alleemaal is.' Geef ik toe. 'De laatste keer dat ik uit eten ging is zo lang geleden.' Zeg ik hoofdschuddend. Dan glimlach ik naar hem. 'Zolang ze er een salade hebben ben ik tevreden.'


    [Even douchen ben zo terug :D]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:21 ]

    Atreyu

    "Misschien eten is al een manier om je in leven te houden?" grinnikt ze terwijl ze op mijn buik slaat.
    "Maar er is niiiiiks," jammer ik.
    Oké, dat is een leugen, er zijn ontbijtgranen maar daar heb ik geen zin in en dat is lang niet genoeg om de energie die ik vannacht en net kwijt gespeeld ben terug te krijgen.

    Irial

    "Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal is. De laatste keer dat ik uit eten ging is zo lang geleden," zegt Madeline terwijl ze haar hoofd schud. Dan glimlacht ze. "Zolang ze er een salade hebben ben ik tevreden."
    Ik denk even na waar ik zelf zin in heb.
    "Bij de Griek hebben ze een heerlijke fetasalade," stel ik voor.
    Ik beloon haar met een kusje op haar voorhoofd omdat ze zelf over eten begon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Bij de Griek hebben ze een heerlijke fetasalade," Hij kust me op mijn voorhoofd. Ik denk even na. Feta salade, een gezonden frisse salade die ze dan verpesten met vette brokken feta. Ik frons maar zeg er niets over. Ik zou wel zien wat we zouden eten. 'Kies jij maar iets.' Glimlach ik en druk een kus op zijn wang.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en teken cirkeltjes op zijn buik.
    "Dan gaan we naar de winkeeeeel," zeg ik even zagerig als hij.
    Er schiet me een idee binnen en ik kijk hem grijnzend aan.
    "Ik ga mee," zeg ik lief.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dan gaan we naar de winkeeeeeel," zegt ze op hetzelfde toontje als ik net. "Ik ga mee," voegt ze er grijnzend aan toe.
    "Ik kan je toch niet tegenhouden," zeg ik schouderophalend.
    Ik wil opstaan maar besluit nog even te blijven liggen.

    Irial

    Het duurt te lang voor ze antwoord en ik merk dat mijn voorstel afgekeurd wordt.
    "Kies jij maar iets," glimlacht ze en geeft me een kusje op de wang.
    "We zien nog wel," zeg ik met een glimlachje.
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Kom," zeg ik zacht en kruip recht.
    Ik trek een jurkje aan, zonder er ondergoed onderaan te doen.
    "Hup, ik hou niet van lange supermarktbezoekjes," zeg ik lachend en gooi zijn shirt naar hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "We zien nog wel" Glimlacht hij en trekt me dichter tegen zich aan.
    'Het is niet dat ik het niet wil eten maar dat ik weet dat er 35 cal
    per 10 gram in zitten maakt me gewoon zenuwachtig.' Ik kijk hem niet aan
    en verschuil mijn gezicht in zijn hals en druk er een kusje in.

    Atreyu

    "Kom," zegt Fedea die al recht kruipt. Ik kijk grijnzend toe hoe ze geen ondergoed aantrekt. Plots krijg ik een shirt in mijn gezicht gegooid.
    "Hup, ik hou niet van lange supermarkt bezoekjes. Ik doe mijn kleren aan en fluister grijnzend,
    "Ik hoop voor jou dat het niet waait buiten."


    Irial

    "Het is niet dat ik het niet wil eten, maar ik weet dat er 35 cal per 10 gram in zitten en dat maakt me gewoon zenuwachtig."
    Haar gezicht ligt in mijn hals en haar lippen doen me rillen. Ik zucht even en denk na. Dan doe ik een voorstel.
    "Als je je er beter bij voelt kunnen samen hier een salade maken. Dan weet je wat er in zit en kan je het zelf kiezen."
    Ik kijk haar vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Dit is een smal kleedje, sufferd. Dat plezier ga ik je niet gunnen."
    Ik grinnik nog even en doe mijn schoenen aan. Ik wacht ongeduldig tot hij klaar is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Als je je er beter bij voelt kunnen samen hier een salade maken. Dan weet je wat er in zit en kan je het zelf kiezen." Hij kijkt me aan. Ik glimlach voorzichtig naar hem. 'Dankje Irial.' Ik meen het oprecht, ik vond het leuk om uit eten te gaan het was altijd gezellig geweest tot het moment dat we eten gingen bestellen of we het voor ons neus kregen. Ik neem zijn hand vast en kus zacht zijn lippen.

    Atreyu

    "Dit is een smal kleedje, sufferd. Dat plezier ga ik je niet gunnen."
    Ik grinnik en zie dat ze ongeduldig staat te wachten, om haar te jennen doe ik nog wat trager verder terwijl ik haar uitdagend aankijk.
    "Heb je haast, prinses?" vraag ik grijnzend terwijl ik mijn veters op mijn dooie gemakje knoop.

    Irial

    "Dankje Irial," zegt ze met een glimlach.
    "Als jij er gelukkig van wordt," zeg ik zacht voor ik een kusje op haar neus geef. Ondertussen voel ik haar hand in de mijne en dan kust ze me.
    Ik leg mijn vrije hand op haar wang en wrijf er zachtjes over. Dan neem ik een stuk deken en sla het over ons heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.