• In het land Hafnarfjardur heeft Kerkura de macht. Hij regeert met ijzeren hand en laat het hele volk in het gelid lopen. Veel mensen sterven omdat ze geen voedsel of geneesmiddelen kunnen kopen. De verdelgers zorgen ervoor dat de inwoners niet in opstand komen, ze straffen op vreselijke manieren en schrikken niet terug voor een moord. Maar waar haalt Kerkura zijn verdelgers vandaan?
    Nou, uit zijn eigen land. Hij laat mensen ontvoeren, 30% wordt dienster bij hem in zijn kasteel. 60% wordt getraind. De trainingen zijn hard en maar 30% overleeft ze. Van die 30% slaagt maar 20% voor de trainingen. Maar waar gaan de andere 10% en degenen die niet slagen voor het examen naartoe?
    Iedereen denkt dat ze worden vermoord, maar eigenlijk worden ze veroordeeld tot een hels leven. Ze worden namelijk gebruikt als labratoriumratten. De enige keer dat ze uit hun kerker komen is om iets op hen te testen. Nieuwe medicijnen en technieken passeren eerst langs hen.
    Hoe houdt Kerkura al de diensters en verdelgers onder de duim?
    Rond hun polsen en enkels worden zilveren banden bevestigd. Die staan in contact met een hoofdzenuw. Wanneer ze besluiten weg te lopen of een opdracht te negeren gaat er een vreselijke pijn door hun heen. Pas als ze hun idee verwerpen stopte die.
    Maar aan de andere kant van die armoede en ellende heb je de rijken. Ze hebben werkelijk alles wat hun hartje begeert. Computers, vliegende auto's, olifanten,... alles! Je kan het zo raar niet bedenken, ze hebben het.

Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Jij wordt een:
    -inwoner
    Alex Thompson
    Sthephanie Norems
    Katherine Bright
    Nathan Sadler
    -dienster
    Nathalia Rottem
    -verdelger
    Laurel Thompson (in opleiding)
    Alec Bradley (in opleiding)
    -labratoriumrat
    -rijke
    Phoebe Vöillanc
    Kaylee Vöillanc
    Kimberly Buckley

Eerst ga je gewoon even tijd krijgen om vrienden te maken, ontvoerd te worden,... Dan gaan er stilletjes aan dingen gebeuren en na een lange tijd komt er een oorlog, rebellen tegen Kerkura. Wie wint er? Wat zijn de plannen? Dat hangt allemaal van jullie af!

Kleding:
    Dienster: Man: bruine broek, wit hemd
    vrouw: zwart kleed met een witte schort
    Verdelger in training: nauwsluitend wit lijfje, zwart jack, legerachtige broek, maar dan volledig in het zwart, een dolk aan de riem.
    Verdelger: Nauwe, maar soepele zwarte broek. Zwart T-shirt, zwart jack met ingebouwde kogelwerende vest, riem met wapens + verborgen wapens. (in de mouw, de laars...)

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:26 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Stephanie Norems
    Ik keek even voor me uit en vroeg me af of Nathan nog zou komen. Ik had het aangeboden maar ergens hoopte ik dat hij het aanbod niet zou aannemen. Hoe moest ik dat in godsnaam uitleggen aan Alex? Er werd op de deur geklopt en ik keek verschrikt om.
    'Ik doe wel open,' mompelde ik. Ik deed de deur open en zag tot mijn verbazing Pablo.
    'Ik wilde weten of je nog leefde.' Hij grijnsde en ik schudde mijn hoofd. 'Hopeloos mens,' zei ik. Pablo grijnsde. 'Ohja, dit wilde ik ook nog geven.' Hij gaf me een stel vuurstenen. Ik keek hem verbaasd aan. 'Neem nou maar aan,' zei hij. Ik glimlachte. 'Dankje,' zei ik. Ook al was het een klein geschenk het gebaar was vreselijk groot. 'Ik zie je morgen,' zei hij.
    'Tot morgen,' zei ik en Pablo draaide zich om en liep de duisternis weer in.

"Ignite, my love. Ignite."

Alex Thompson
    Ik keek grijnzend toe terwijl Stephanie de stenen aanneemt.
    "En dat was...?" waarschijnlijk iemand van op de zwarte markt, maar ik was daar nog maar een paar keer geweest. Dus ik ken niet veel mensen daar.

Alec Bradley
    Ik had gewonnen maar dat kon me niet zoveel schelen Ik liep achter Laurel aan. Ik zag haar zitten in een boom.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Stephanie Norems
    'Pablo,' was mijn antwoord. 'We delen samen een kraam.' Ik deed de deur dicht en keek Alex aan. 'Hij verkoopt zoals je ziet vuurstenen.' Ik legde ze op de kast zodat de kleintjes er niet bij konden en ik draaide me weer om naar mijn eten. Nog niet klaar.

Laurel Thompson
    Ik zag Alec op me af lopen.
    "Nee." zuchtte ik bijna onhoorbaar. Ik veegde snel mijn tranen af. Je mocht hier je gevoelens gewoon niet tonen. Er werd alleen misbruik van gemaakt. Ik staarde naar de lucht. Waarom ik?

Alex Thompson
    Ik knikte. "Leuke jongen." grijnsde ik.

Alec Bradley
    'Gaat het?' vroeg ik bezorgd terwijl ik naast haar in de boom kroop.

Stephanie Norems
    Ik schudde mijn hoofd. 'Hij is gewoon Pablo. Niet meer en niet minder.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ik ken hem al sinds ik elf ben.' We waren gewoon vrienden, een soort van familie, bondgenoten, zakenpartners. 'Hij is een soort neef voor me.'

Laurel Thompson
    Ik haalde mijn schouders op en vermeed zijn blik.
    Maar plots veranderde ik van gedacht. Als mijn leven dan toch kut werd mocht hij dat weten. Hij zou het toch allemaal te weten komen, hij was ook een persoonlijke wacht. Ik keek hem strak aan.
    "Waarom denk je dat Kerkura mij als persoonlijke wacht heeft gekozen?" vroeg ik scherp. "Niet omdat ik zo goed kan vechten, dat heb jij net bewezen." Ik ademde diep in en keek hem met ogen vol tranen aan. "Hij gaat me misbruiken en niemand zal hem tegen houden, niemand zal hem kunnen tegenhouden."

Alex Thompson
    "Zoals jij een soort van zus bent." zei ik serieus. Ik liet mijn been op en neer gaan, zodat Kim het opnieuw uitschaterde.
    "Paadje lijden." zei ze;

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:28 ]

Alec Bradley
    Ik sloeg troostend mijn arm om haar heen.
    'Je kan geweldig vechten, meestal heb ik maar 5 seconden nodig om iemand uit te schakelen. En ik zal hem wel tegen houden als hij dat durft te doen.' stelde ik haar gerust.

Laurel Thompson
    "Dan vermoord hij je gewoon." snoof ik.

Stephanie Norems
    'Misschien niet zo.' Ik zuchtte even. Het was geen geïrriteerde zucht. 'Op de markt is bijna iedereen familie van elkaar. Nouja volgens ons gevoel dan. We helpen elkaar, we kopen van elkaar. De meeste daar hebben ook geen familie meer.' Ik roerde even in de pan met eten.

Alex Thompson
    Ik hoorde de irritatie in haar stem. Normaal had ze veel meer geduld.
    "Is er nog iets gebeurd vandaag?" vroeg ik terloops.

Alec Bradley
    'Dan heb ik een mooi leven gehad.' zei ik onverschillig.