• De stelling van vandaag luidt:
    Emotioneel vreemdgaan is minder erg dan fysiek vreemdgaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, absoluut. Ik zou het veel erger vinden om erachter te komen dat mijn vriend verliefd is op een ander dan erachter te komen dat hij heeft gezoend met een ander.


    Life is hard and then we die

    In principe wel. Wat niet weet wat niet deert.
    Ligt het nou aan mij of snap ik het niet :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:04 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oneens. Ik vind de emotionele band in een relatie veel belangrijker dan de fysieke kant.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind het beide even erg.
    Oneens dus :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, absoluut. Ik zou het veel erger vinden om erachter te komen dat mijn vriend verliefd is op een ander dan erachter te komen dat hij heeft gezoend met een ander.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, absoluut. Ik zou het veel erger vinden om erachter te komen dat mijn vriend verliefd is op een ander dan erachter te komen dat hij heeft gezoend met een ander.

    Inderdaad, ik ook. Een zoen hoeft niet per se iets te betekenen, ook al is het nog zo lullig en kut. Voor hetzelfde geldt was ie dronken, en dan is dat nog geen excuus, maar het is wel anders.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, absoluut. Ik zou het veel erger vinden om erachter te komen dat mijn vriend verliefd is op een ander dan erachter te komen dat hij heeft gezoend met een ander.

    Maar dan ben je het er toch mee oneens? ..


    -

    Eens!

    Genius schreef:
    (...)
    Maar dan ben je het er toch mee oneens? ..

    Ja, precies. Dat dacht ik dus ook? :') Ik dacht al dat ik de enige was...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Vreemdgaan is vreemdgaan. Daar is er niet echt een onderscheid voor nodig.

    Ik zou het ook erg vinden als mijn vriend op iemand anders verliefd is, maar er achter dat hij gezoend heeft met een ander zou ik wat minder erg vinden, denk ik...Dus ONEENS


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Toen ik nog met mijn ex had zat ie te klooien met een ander meisje. Toen ik hem daarop aansprak vertelde hij me dat hij wat voor haar voelde.. Geen ander iets heeft me zoveel pijn gedaan. En toen hij zei dat ze elkaar een kus hadden gegeven vond ik dat dus minder erg. Dus ik ben het er mee oneens..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar dan ben je het er toch mee oneens? ..

    lol verkeerd gelezen


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Liever erachter komen dat hij heeft gezoend met een ander, dan erachter komen dat die verliefd is op een ander.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eh.. ik heb eigenlijk geen idee.


    No growth of the heart is ever a waste