• In het land Hafnarfjardur heeft Kerkura de macht. Hij regeert met ijzeren hand en laat het hele volk in het gelid lopen. Veel mensen sterven omdat ze geen voedsel of geneesmiddelen kunnen kopen. De verdelgers zorgen ervoor dat de inwoners niet in opstand komen, ze straffen op vreselijke manieren en schrikken niet terug voor een moord. Maar waar haalt Kerkura zijn verdelgers vandaan?
    Nou, uit zijn eigen land. Hij laat mensen ontvoeren, 30% wordt dienster bij hem in zijn kasteel. 60% wordt getraind. De trainingen zijn hard en maar 30% overleeft ze. Van die 30% slaagt maar 20% voor de trainingen. Maar waar gaan de andere 10% en degenen die niet slagen voor het examen naartoe?
    Iedereen denkt dat ze worden vermoord, maar eigenlijk worden ze veroordeeld tot een hels leven. Ze worden namelijk gebruikt als labratoriumratten. De enige keer dat ze uit hun kerker komen is om iets op hen te testen. Nieuwe medicijnen en technieken passeren eerst langs hen.
    Hoe houdt Kerkura al de diensters en verdelgers onder de duim?
    Rond hun polsen en enkels worden zilveren banden bevestigd. Die staan in contact met een hoofdzenuw. Wanneer ze besluiten weg te lopen of een opdracht te negeren gaat er een vreselijke pijn door hun heen. Pas als ze hun idee verwerpen stopte die.
    Maar aan de andere kant van die armoede en ellende heb je de rijken. Ze hebben werkelijk alles wat hun hartje begeert. Computers, vliegende auto's, olifanten,... alles! Je kan het zo raar niet bedenken, ze hebben het.

Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Jij wordt een:
    -inwoner
    Alex Thompson
    Sthephanie Norems
    Katherine Bright
    Nathan Sadler
    -dienster
    Nathalia Rottem
    -verdelger
    Laurel Thompson (in opleiding)
    Alec Bradley (in opleiding)
    -labratoriumrat
    -rijke
    Phoebe Vöillanc
    Kaylee Vöillanc
    Kimberly Buckley

Eerst ga je gewoon even tijd krijgen om vrienden te maken, ontvoerd te worden,... Dan gaan er stilletjes aan dingen gebeuren en na een lange tijd komt er een oorlog, rebellen tegen Kerkura. Wie wint er? Wat zijn de plannen? Dat hangt allemaal van jullie af!

Kleding:
    Dienster: Man: bruine broek, wit hemd
    vrouw: zwart kleed met een witte schort
    Verdelger in training: nauwsluitend wit lijfje, zwart jack, legerachtige broek, maar dan volledig in het zwart, een dolk aan de riem.
    Verdelger: Nauwe, maar soepele zwarte broek. Zwart T-shirt, zwart jack met ingebouwde kogelwerende vest, riem met wapens + verborgen wapens. (in de mouw, de laars...)

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:26 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Alec Bradley
    Ze haalde opnieuw uit naar mijn hoofd en opnieuw bukte ik. Blijkbaar stond iedereen nu naar ons te kijken, maar ik zou niet opgeven. Ik ging met mijn vuist richting haar maag.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Laurel Thompson
    Ik sprong naar de zijkant, zodat zijn vuist vlak voor me passeerde, en in de zelfde beweging strekte ik mijn been. Precies op de hoogte van zijn maag.

Stephanie Norems
    'Ohja, help me er aan onthouden dat ik morgen een nieuwe cape haal. Die van mij is kapot.' Ik prakte de kruiden fijn en legde het vlees in de pan.

"Ignite, my love. Ignite."

Alec Bradley
    Ik sprong snel opzij en haalde uit naar haar benen. Iedereen zat ons gespannen aan te staren.

Alex Thompson
    Ik knikte. "Hoe heb je hem kapot gekregen?" vroeg ik, terwijl ik Kim even adempauze gaf voor ik verder ging met kietelen.

Laurel Thompson
    Mijn benen werden van onder me gestoten en ik viel hard op de grond. De lucht werd uit mijn longen geslagen en even zag ik enkel zwarte vlekken.

Alec Bradley
    Ik gaf heer even adempauze en wachtte tot ze terug rechtstond.

Laurel Thompson
    Ik krabbelde overeind en keek hem aan. Het rare was dat ik niet kwaad of geïrriteerd was. Nee, ik genoot hiervan. Niet van het ingemaakt worden, maar van het eerlijke gevecht. Niet vier tegen 1, gewoon wij tweeën. Ik rolde eens met mijn schouder en ging weer voor hem staan. Zonder dat ik het besefte was ik aan het grijnzen. Ik zette een stap vooruit en deed een schijnbeweging naar zijn maag, maar net voor ik die raakte trok ik mijn hand terug en sloeg ik naar zijn hoofd.

Stephanie Norems
    Nou er was een jongen die ik amper kende en die had een wond dus ik dacht doodleuk ik ging hem verbinden en toen heb ik mijn cape als verband gebruikt, dacht ik. Ik besefte nu pas hoe dom ik was geweest. 'Achter een tak blijven haken,' loog ik.

Alec Bradley
    Ze raakte me op mijn hoofd maar ik liet me niet kennen. Ik maakte een schijnbeweging naar haar hoofd maar in plaats van haar te raken trapte ik in haar maag.

Alex Thompson
    Ik knikte. "Heb je het andere einde nog, anders kan ik hem maken." stelde ik voor. Ik zette Kim terug op de grond, maar ze bleef aan mijn mouw trekken dus zette ik haar maar weer op mijn schoot.

Laurel Thompson
    Zijn voet kwam hard aan en ik vloog achterover. Ik kwam hard op de grond terecht. Ik ging zodra ik kon rechtstaan en spuugde wat bloed uit, dat zich in mijn mond had gevestigd. Nu viel er niets meer te grijnzen. Ik moest hem verslaan, ik kon me niet laten doen door een groentje. Anders wist iedereen dat ik een lievelingetje van Kerkura was voor heel andere reden dan het vechten. Ik keek een beetje wanhopig terwijl ik terug op hem af liep. Ik wachtte tot hij opnieuw aanviel;

Stephanie Norems
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik kwam er toe net pas achter.' Ik draaide me om. Het eten was aan het koken en ik had nu even niks te doen. 'Maar ik heb ook nog geld van de oude vrouw dus daar kan ik er mooi een van kopen op de markt morgen.'

Alex Thompson
    "Goed." knikte ik. Ik ging geduldig wachten tot het eten klaar was.

Alec Bradley
    Ze kwam op me afgelopen en ik liep ook op haar af. Zo snel als ik kon hield ik haar in de wurggreep.

Laurel Thompson
    Ik probeerde me los te wurmen, maar het lukte van geen kanten. Ik probeerde hem ergens te raken. Ik sloeg met mijn elleboog in zijn ribben, maar hij bleef me vastklemmen. Ik besefte dat ik moest toegeven. Ik was verloren en dat moest ik toegeven. Ik slikte mijn nederlaag in.
    "Ik geef het op." bromde ik. Meteen toen hij me losliet, liep ik weg. Ik verdween door de deur en ging naar buiten. Buiten kroop ik ergens in een boom. De tranen stroomden over mijn wangen.
    Nu was het officieel. Ik kreeg later een kut-leven. De laatste tijd had ik hoop gekregen. Ik dacht dat het toch misschien kwam doordat ik goed kon vechten, maar nu ik tegen een groentje verloren was, was die hoop in de grond gestampt. Kerkura had me voor mijn uiterlijk gekozen en dat betekende nachtwerk.