• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik slik even als ze haar mond weer naar mijn oor brengt.
    "Ik wil je niet ongelukkig zien."
    Beseft ze dat ze me zo een beetje aan het gek maken is? Ik glimlach flauwtjes.
    "Dank je," zeg ik zacht. Ik sla mijn ogen neer.
    "Jij bent zowat de enige die me wat kan opbeuren, als ik me slecht voel. En dat is altijd zo geweest."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hey guys ik ben binnen 20 minuten terug moet met mijn hond.

    Donna
    "Nu snap ik nog het probleem niet." zeg ik lachend
    "Wat is er mis met fleurten en een beetje arrogant is nooit mis!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Geen idee, Jij duwde me uit de zetel. Overtuig me dan maar dat ik terug bij jou moet komen," Zegt hij en glimlacht met een duister lachje.
    "Ah, kom op." Zeg ik piepend en trek een van zijn handen onder zij kin vandaan en probeer hem overeind te trekken, "Jij leid." Grinnik ik als het me niet lukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Verdrietig staarde ik voor me uit. Wat had ik hier eigenlijk te zoeken?? Ik kon toch niet zingen. Ik stond op en liep in mijn gedachte terug naar het Glee lokaal waar ik André en Donna opzij duwde en op een stoel plof


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "OMG, ik denk helemaal niet dat ik heel wat ben met mijn zonnebril." Zeg ik iets geirriteerd, maar met een kalme ondertoon. "Ik heb hem om speciale redenen." Zo speciaal ook weer niet... Denk ik bij mezelf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Laat ze maar." zeg ik tegen de nieuwe jongen.
    "Ze maken overal een probleem van."
    Ik glimlach naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    "Merk ik." Grinnik ik. "André." Zeg ik en schud haar hand even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik hoor donna wat zeggen. 'Over wie heb je het donna?' ik keek haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (is andré nu weg bij maya?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (oh ik snap het al laat maar)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Kan iemand mij uitleggen waar Philip nu is? (':]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Charlotte

    Dank je," zegt ze zacht zonder me aan te kijken. "Jij bent zowat de enige die me wat kan opbeuren, als ik me slecht voel. En dat is altijd zo geweest."
    Ik zet mijn lippen vlak naast haar oor op haar kaak en geef haar een vederlicht kusje. Er ontsnapt wat warme adem naar haar huid.
    "Ik zou alles in macht doen om je op te beuren," zeg ik zacht.

    Irial

    "Ah, kom op," zegt hij terwijl hij een hand onder mijn kin vandaan haalt. Hij probeert me uit de eenzit te krijgen maar ik trek subtiel tegen met mijn hele gewicht.
    "Jij leidt," grinnikt hij dan.
    "Ik ben niet overtuigd," zeg ik waarna ik heel traag en dit keer heel bewust mijn tong over mijn piercing laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    als ik het kantoortje uitkom rek ik me uit en loop ik naar buiten.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    "Donna" zeg ik lachend en ik schud zijn hand.
    "Ik heb het o.a. over jou Lilly en je weet het best zelf. Ik ga niet in discussie." waarschuw haar.
    Ik richt me meer op Anrdé.
    "Waar kom je vandaan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."