• hoi! voor school moeten we een opdracht doen: we moeten kiezen waar we het over doen, Olympische zomer spelen of Ek voetbal. ik heb de spelen gekozen. nu is het leuke, we mogen zelf bedenken wat we kunnen doen! en aan het eind van het schooljaar moet de klas versierd worden met alles wat gedaan is, en waarschijnlijk komen de ouders dan ook kijken. nu heb ik een idee wat ik kan doen en ik wil graag weten wat jullie er van vinden. dit is mijn idee:

    een soort tijdschrift maken (om bij de deur van de klas te leggen -meerdere- zodat de mensen weten waar de spelen over gaan, dit moet iemand met het Ek eigenlijk ook doen.


    in het tijdschrift kunnen de volgende dingen komen:
    1. Geschiedenis en achtergrond van de spelen: wanneer was het waar, is het ook wel is in NL geweest, enz.
    2. Sporten: welke sproten worden er gedaan en wat zijn de records?
    3. Medailles: Wie heeft wat gewonnen, wat voor medailles zijn er enz.
    4. Videogames: wat voor video games zijn er over uitgebracht, door welke merken en voor wat voor spelcomputers, wat voor SOORT games (mario en sonic byv.) enz.
    5. foto's: vroeger, nu en plaatjes van hoe de toekomst mogelijk is.
    6. intervieuws: Mensen (niet alleen van onze school maar overal) intervieuwen over wat ze nou eigenlijk weten van de spelen en wat ze er van vinden.
    7. Stellingen (beetje gejat van Q maar ik heb het ook wel is gezien in van die folders dus misschien wel leuk?): hoe reageren mensen op een stelling over de spelen?
    8. Veel gestelde vragen: van internet, tijdschriften, kranten of gewoon van kinderen!


    dit was mijn idee, wat vinden jullie er van? als het leuk is ga ik mijn idee aan de meester vertellen en vragen of het goed is als ik dat met wat anderen (ik kan niet in mijn eentje een heel tijdschrift maken en de opdracht mag in groepjes) doe.


    let plzz niet op de spellingsfouten? het is snel getiept.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 16:34 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Lijkt mij een prima inhoud voor een tijdschrift(je)/boekje!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Lijkt mij een prima inhoud voor een tijdschrift(je)/boekje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk idee, ik zou alleen dat van de games weglaten. Het voegt inhoudelijk weinig toe en haalt het niveau/de geloofwaardigheid wat naar beneden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Leuk idee, ik zou alleen dat van de games weglaten. Het voegt inhoudelijk weinig toe en haalt het niveau/de geloofwaardigheid wat naar beneden.


    live the life you love

    Pollux schreef:
    Leuk idee, ik zou alleen dat van de games weglaten. Het voegt inhoudelijk weinig toe en haalt het niveau/de geloofwaardigheid wat naar beneden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'