• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Lilly mener more an Amy hebben topenet True colours gezongen het lied dat we met z'n alle moeten oefenen voor die week ;')]

    [ya i know. maar lilly is er niet bij ingedachten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Maya was het kantoorje in gegaan. Ik loop naar de kluisjes toe en hoor ineens hoor ik uit een lokal gepraat komen. Ik loop eropaf en zie een paar leerlingen zitten. "Hey, wat is dit hier?" Vraag ik zonder op te letten of er iemand zat te praten tegen iemand ofzo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Iets wat jou niks aan gaat en je komt er nooit in ook'' zeg ik bot tegen die jonge.

    Lilly
    Ik was in gedachte verzonken en merkte het gesprek niet. Waarom waarom was hij terug gekommen. Vond hij dat leuk om te zien hoe hij ons ongelukkig te maken. Wou hij van ons oook drankorgels maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "WAt mankeert jou?" Vraag ik kalm en leun tegen de deurpost aan. "Je mag best iets liever doen hoor." Zeg ik nogsteeds kalm. En kij keven snel over mijn bril naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Iets liever?!, je bent de koning niet. En je moet met je smerige takken van mijn vriendin afblijven. Je hoort je niet ZO t gedragen als je net nieuwe bent! En btw je ziet er niet uit met die bril'' zeg ik boos.

    André

    "Ow ja natuurlijk, je vriendin." Zeg ik nog kalmer. "Tja, ik draag die bril niet voor niks." Mompel ik en kijk de groep rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik schrik op door Amy. Ik kijk even en sta op. Ik loop langs Amy en André


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Als je hier nu een partijtje zielig gaat lopen doen, zou je dan op willen rotten. Je bent geen GLeek dus ga weg je hebt hier niets te zoeken!'' zeg ik geïriteerd.

    Charlotte

    "Je bent de beste, Charlie," zegt Mary terwijl ze haar armen om me heen slaat. Ik profiteer van de situatie om wat dichter tegen haar aan te kruipen.
    "Als het even niet gaat of als ik mijn grote mond moet houden dan zeg je het maar," zeg ik zachtjes. Ik breng mijn lippen weer naar haar oor en fluister
    "Ik wil je niet ongelukkig zien."

    Irial

    Kyle mompelt iets en komt naar me toegelopen met een pruillip.
    "Dat doe je mij toch niet aan," zegt hij op een schattig maniertje dat ik even probeer te negeren.
    "Geen idee," zeg ik terwijl ik mijn kin in mijn handen zet. "Jij duwde me uit de zetel. Overtuig me dan maar dat ik terug bij jou moet komen," ga ik met een duister glimlachje verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'Am André rustig oké' zeg ik zacht. Ik duw André zachtjes opzij en loop weg naar het auditorium waar ik op het grootte podium ging zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ik lach schramper. "Ik zielig doen? Jij doet zielig omdat je me nieteens kent en me dan zo behandeld." Zeg ik daarna weer kalm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik kijk op naar het gekibbel. Ik loop naar de jongen toe die ik nog niet ken.
    "Hey, wat is het probleem?'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ''Het probleem is dat hij met Lilly loopt te fleurten, en dat hij denkt dat hij heel wat is met z'n zonnebril'' zeg ik geïriteerd tegen Donna.