• http://www.quizlet.nl/stories/62851/project-noxin/



    In een eigen wereld geboren van mijn persoonlijke fantasie en dromen, probeer ik deze wereld met de mensheid te delen naast het uitproberen en futselen met schrijfstijlen en aspecten van een fatsoenlijke roman. Verwacht van het verhaal dus hele andere tonen per chapter en veranderingen in stijl, allemaal puur een expiriment ^^!

    Dit verhaal omsluit twee karakters, gescheurd in een conflict die deze hele wereld kan veranderen. Terwij de een de kant van de verandering kiest, kiest de ander voor de vrijheid en behouding van de orde. Maar wie overheerst de ander en neemt de titel van de ware meester der schaduwen?
    Dit verhaal neemt je mee in de wereld van fantasie, draken, mensen, zelfs elven. Je ziet het groeien van een jongen in een vrije wereld en het ontdekken van zijn mogelijkheden. Je ziet plezier, pijn, twijfel, liefde, hoop en haat.

    Met andere woorden: GENIETEN! =D


    Ik zou zeggen, waag eens een poging, ik ben niet erg snel met werken, maar kwa materiaal en motavatie zit het mee en leuke reacties helpen alleen maar. Ook kritisi wordt geaccepteerd, mits het opbouwens is ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 22:14 ]