• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ik heb geen idee," zegt Mary voor ze in de lach schiet.
    Ik blijf staan en plof dan gewoon neer op de grond waar ik de ingang nog in de gaten kan houden.
    "Als we dan toch nergens heen gaan," zeg ik terwijl ik glimlachend mijn schouders ophaal. "Ik zou straks met Michael meegaan," zeg ik zacht terwijl ik over haar hand wrijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga sporten']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik ga naast haar zitten, op de grond.
    "Ik zou straks met Michael meegaan."
    Ze wrijft over mijn hand.
    "Ow," zeg ik zonder al te veel enthousiasme. Mijn aandacht blijft gericht op mijn hand in de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ow," zegt ze droog terwijl ze naar ons handen kijkt.
    Ik leg mijn andere hand er nog bij en ga onder haar gezicht hangen.
    "Hoi," zeg ik met een glimlachje zodat ze me wel moet aankijken. "Is er iets dat ik kan doen dat...dit, makkelijker maakt voor jou?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach wanneer ze voor me komt hangen.
    "Is er iets dat ik kan doen dat...dit, makkelijker maakt voor jou?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Het zal ooit misschien wel overgaan. Als ik iemand tegenkom."
    En dat kan nog lang duren. Ik zucht.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:07 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Charlotte

    "Geen idee. Het zal ooit misschien wel overgaan. Als ik iemand tegenkom," zegt ze zacht waarop een diepe zucht haar lippen verlaat.
    Ik ga op haar schoot zitten met mijn gezicht naar haar toe en wrijf even door haar haren.
    "Ben je zeker dat er niks is?" fluister ik in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Heel zeker."
    Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar een knuffel.
    "Je bent de beste, Charlie."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Heey heey hoi! MAg ik een samenvattingkje???]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga even eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Er is wat rondgehangen op het schoolplein, er zijn wat gesprekken tussen Michael en Charlotte, Mary en Quincy en ook Quincy heeft samen met Levi Donna een beetje kwaad gemaakt :')]


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    Irial staat op en loopt naar een eenzitsplek. "Als je me niet naast je wilt, ga ik wel ergens anders zitten." Zegt hij en gaat zitten. ook kijkt hij me uitdagend aan.
    Ik mompel quasi-boos en sta op, waarna ik naar hem toeloop, en een pruillipje trek. "Dat doe je mij toch niet aan." Zeg ik met een piepstemmetje en probeer heel zielig te kijken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik moet eten, daarna badminton, vandaag kom ik niet meer online, doei]


    26 - 02 - '16

    [waar is iedereen ? wat is er gebeurd??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik liep naar de jongen die volgens mij André heette. 'Heey' ik glimlachte even naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan