• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Ehm ik denk niet dat ik echt kan oefenen want als ik mijn wang beweegt gaat hij steken en dat doe pijn' zeg ik zacht en kijk verontschuldigend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Ohw.. ja'' ik kijk bedenkelijk. ''Mischien kun jij echter de piano het liedje spelen en dan gaan Amy en ik wel zingen'' stel ik voor.

    Lilly
    Ik knik enthiosiast en ga snel achter de piano zitten. Al snel start ik met de eerste noten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy

    You with the sad eyes
    Don't be discouraged
    Oh, I realize
    It's hard to take courage
    In a world full of people
    You can lose sight of it all
    And darkness still inside you
    Make you feel so small


    Begin ik daarna kijk ik naar More en wacht tot we samen gaan zingen.


    Sam, Amy


    But I see your true colors
    Shining through
    I see your true colors
    And that's why I love you
    So don't be afraid to let them show
    Your true colors,
    True colors, are beautiful,
    Like a rainbow.




    Sam


    Show me a smile then,
    Don't be unhappy,
    Can't remember when I last saw you laughing
    If this world makes you crazy
    And you've taken all you can bear
    You call me up
    Because you know I'll be there



    ETC, ETC

    [wajhaahhaha]
    Lilly
    Ik speel piano en luister naar hun. Het klonk mooi bij eklaar. IK speel de laatste noten en klap voor hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Ik pak de puntjes van mijn rok, en ik maak een kort buiginkje. ''Yeej'' zeg ik blij. ''Meneer More dit word fantastisch!'' zeg ik enthousiast.

    Sam


    Ik maak ook een buiging net zoals Amy. ''Jep, Amy dit word heel goed'' zeg ik te vreden.

    Lilly
    Ik grinik even om hun. Mijn mobiel trilde ineens. Ik zei sorry en liep naar de gang. Ik hoorde van mama dat papa terug was gekommen. Fijn die dranklucht weer thuis dacht ik verdrietig. Ik liep het lokaal terug in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy

    ''Oke..'' zeg ik als ze Sorry zegt. En ik ga met Meneer More, praten voer het nummer.

    Lilly
    Verdrietig voel ik me. Hij zou weggaan. Hijwas 2 dagen weg. Verdomme. Ik liep verdrietig maar ook boos op hem het lokaal terug in waar amy enmister more aan overleg waren begonnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Sloom sta ik op.
    "Ik laat je verder." zeg ik tegen Michael en ik druk een kus op zijn wang.
    Langzaam loop ik het Glee lokaal in. Zuchtend ga ik op een stoel zitten. Er zit vandaag helemaal geen energie in me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ''Hey lil, wat wou jij nou als je weer kon zingen? Achtergrond, begeleider van de hoofdzanger of iets anders?'' vraag ik aan Lilly.

    Lilly
    'maakt niets uit' mompel ik met mijn gedachtes ergens anders. Ik ga op een stoel zitten naast iemand anders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Can is have A SAmenvatting? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [you can have A SAmenvatting]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [een samenvatting staat op een van de vorige pagina's blader maar even terug]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."