• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ hey guys ben er! =D, wat heb ik gemist? =)]

    [ik weet het niet. ikzelf en dracy kregen geen samenvatting zullen wij verder gaan met amy en lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ jah is goed waar waaren we gebleven? oja! we liepen naar het Glee lokaal xD]

    Lilly
    'Amy gaat het wel' ik sla bezorgd een schouder om haar arm. Mijn icepack gebruikte ik niet meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Nee, ik zit nog steeds met Isa in me hoofd. En dan zijn er nu ook nog van die stomme nieuwelingen. Zag je het niet die smeerlap zat met je te fleurten'' zeg ik met grote ogen.

    Lilly
    'AM probeer het te vergetne. Ja ach ik vond het wel lachen hoe hij zich gedroeg. IKbaal ervan dat ik niet met je nu kan zingen' mopperde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy

    '''Ja ik ook. Maar even goed, als je net nieuwe bent op deze school hoor je je niet zo te gedragen, dat is weird'' zeg ik, terwijl ik het Gleelokaal duer ding open doe.

    Lilly
    Ik grinik even om Amy. 'Hoi meneer more' zeg ik zacht en plof neer op de piano kruk waar ik wat op de piano speel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Hey Amy, Lilly'' zeg ik. ''Weten jullie al iets meer over Isabelle?'' vraag ik/

    Amy


    ''Hoi meneer'' ''nee ze is niet echt aanspreekbaar'' zeg ik terug, en ik ga op een stoel zitten, en ik pak mijn muziek-blok waar ik allemaal liedjes in schrijf.

    Lilly
    'Ik had haar gesms't en ze zat op de wc's ofzo. Maar ik zat toen buiten' zucht ik. Mijn wang was aardig dik en blauw paars gewordne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Aha'' knik ik. ''Gaat het eigenlijk wel met jouw wang'' zeg ik terwijl ik er pijnlijk naar kijk.

    [mijn arm doet mega pijn. ik stond wat uittebeelden thuis bam tegen de punt van de houten kast]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [outch! gaat het wel? =P]

    Lilly
    'Het gaat mijn oog traant heel de tijd en af en toe bonsd ie' zei ik en wreef wat tranen weg.

    [doet mega pijn kan arm niet goed bewegen]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Ik glimlach even en ik wrijf over haar schouder.

    Sam

    ''Oehj, beterschap'' Zeg ik met een aanmoedigend lachje. (ofzoiets XD)
    ''Maarja, zullen wij alvast oefenen met 'True colours' want ik denk dat die andere het te druk hebben met hun ruzie's'' zeg ik. En ik pak de tekst van het liedje en ik deel het uit aan Amy en Lilly.