• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (sorry dat ik de hele tijd maar vergeet om er Maya boven te schrijfen ik kan er gewoon niet aan wennen :P)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sam

    ''Oké. Jongens even stil zijn en opletten Deze Dame wil auditie doen!'' bulder ik door de klas. ''Ga je gang, en ik zou wachten tot het stil is'' lach ik. En ik loop naar een stoel, en ik ga zitten.

    André

    "Ik ben toch geen bekend persoon." Grinnik ik en help met de spullen in haar tas doen. Ik kijk haar aan. "Zal ik je overeind helpen?" Ik ga overeind staan en steek een hand uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik loop even later de gang op en zie Donna zitten. Ik kuch even. Als ze niet reageert ga ik naast haar zitten. 'Ik wou me graag verontschuldigen voor mijn idiote gedrag' zeg ik zacht.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Huilend loop ik snel door de gangen en loop naar he auditorium. Tot mijn geluk staat daar nog een piano. Ik begin zacht te spelen

    [kga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg donna baegrijpt hetxD ben morgen smiddags online moet tot half 3 naar school dus 3 uur thuis en rpgen heb geen huiswerk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ja hallo?, waar is iedereen nou als we allemaal weg gaan lopen komt er niks van die Glee- Les :8 =)]

    Maya
    "Ik ben toch geen bekend persoon." Grinnikt hij en hij helpt met de spullen in mijn tas doen dan kijkt hij me aan "Zal ik je overeind helpen?" hij gaat overeind staan en hij staakt zijn hand uit.
    ik doe de tas over mijn schouder en pak zijn hand vast


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat ze zichzelf nijpt.
    "Wat doe jij nou?" vraag ik lachend. "Zal ik dat ook even doen?"
    Ik breng grijnzend mijn hand naar haar kont en nijp er ook even in. Lachend laat ik mijn volle gewicht -wat niet zo bijster veel is, maar toch- op haar vallen waardoor ze achterover valt met mij bovenop zich.
    "Hoi," zeg ik opnieuw vrolijk.

    Irial

    "Oké," zegt hij op een geheimzinnige manier en komt op mijn schoot zitten.
    "Verassen hé?" zegt hij waarop hij een paar kusjes in mijn hals zet.
    "Ja," zeg ik terwijl ik ervan geniet. "Verrassen."
    Ik leg mijn handen op zijn kont en trek hem wat verder op mijn schoot. De Gentleman in me is even zoek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    'Ik wou me graag verontschuldigen voor mijn idiote gedrag' hoor ik naast me.
    Langzaam hef ik mijn hoofd op. Ik kan de jongen die vanmiddag lullig tegen mij deed zien.
    "Dank je." zeg ik. Ik probeer te glimlachen maar dat lukt niet.
    Ik klem mijn hoofd weer tussen mijn knieën.
    "Sorry," mompel ik. "ik zit er even doorheen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik gil even wanneer ze weer in mijn kont knijpt en me omver duwt.
    "Auw," kreun ik wanneer ik met mijn hoofd op de stenen kom. Ik houd mijn hand tegen mijn achterhoofd.
    "Hoi," zegt ze vrolijk. Ik wuif even met een pijnlijk gezicht.
    "Dat wordt een buil," zeg ik met een vertrokken gezicht. Mijn hoofd bonst en ik sluit even mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Dat kan ik wel snappen ja. Die mensen deden echt rot tegen je' Ik merk dat de gevoelens die zij nu heeft, heel erg overeen komen met gevoelens die ik tijdenlang had. Ik merk dat er een traan in mijn oog brand als ik aan die dingen terug denk. Ik veeg snel de traan weg.


    26 - 02 - '16

    [bye bye laat lilly maar in de audio]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hallo?, kan iedereen gewoon even naar het Glee lokaal komen. Dan kan More verder met de les, want als iedereen weg gaat lopen gaat dat niet ;')

    [Volgens mij is de les allang gegaan, want de bel is gegaan. Al 2 keer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.