• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    'Gaat het wel?' vraag ik aan het meisje dat op de grond zit.


    26 - 02 - '16

    Maya
    ik zie André in mijn oog hoek naar me knipogen en richt me op hem dan loopt hij naar me toe en knielt hij naast me neer "Alles goed?" vraagt hij aan me "oh gebeurt wel vaker... ik heb een voetafwijking..." ik probeer wanhopig mijn spullen in mijn tas te stoppen en zie dan dat er een enorme gat in zit.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:24 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Ik knik begrijpend en draai me om naar Lilly.
    "Ik ben dus een Bitch?" vraag ik aan haar met opgetrokken wenkbrauwen.
    "Als je me nu al een bitch vind dan heb je pas het topje van de ijsberg gezien. Ik word helemaal gek van jou scheinheilige gedrag. Van jullie allemaal. Ik kan hier weg, zonder problemen maar ik ben hier gedumpt om vrienden te worden met jullie." Ik kijk Lilly, Amy en de rest aan, walgend.
    "Ik mag niet weg, maak het jezelf makkelijk en doe aardig dan ben ik zo weer weg en Lilly. Ik ken nog meer mensen die precies willen weten hoe jij nou in elkaar zit."
    Ik fake een lieve glimlach op mijn gezicht en loop het lokaal uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké, ik ga me eigen gang nu >.<]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Amy

    ''Ga maar achterlijk, mislukeling!'' roep ik haar na. ''kom op Lil? zingen?'' vraag ik om toch nog een beetje een Glee-Les te maken.

    Lilly
    Ikkij naar donna. Ik sla mijn ogen uiteindelijk neer als ze klaar is. Ik draai me weg van de rest en loop huilend weg naar het audio. Ik kende die woorden maar al te goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Ik help je wel." Zeg ik en haal een paar veiligheidsspelden uit mijn tas en maak het gat in haar tas dicht, "Zo, gloed als nieuw." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ faal? ]

    Philip Arazona.
    Vier uur nablijven, erg vermoeiend en bovenal behoorlijk irritant. Ergens van de gang hoor ik geschreeuw. Ik slik en ben stiekem wat nieuwschierig, maar ik blijf braaf zitten en kijk naar het lege bord.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Quincy
    Ik zie dat Donna het lokaal uit loopt. Ze faket een vriendelijke glimlach. Ik geef haar een welgemeende vriendelijke glimlach. Eigenlijk heb ik wel medelijden met haar. Voor zover ik namelijk gezien heb, deed Lilly alleen maar boos tegen haar. Ik loop naar het schoolbord en begin er verveeld met een krijtje op te tekenen.


    26 - 02 - '16

    Sam

    ''Oké jongens et spijt me dat het zo lang duurde maar ik was even iets uitprinte'' zeg ik snel. En ik geef iedereen een lyrics van het liedje. ''Oké welkom allemaal, ik zie dat er nog een paar nieuwelingen zijn? Als jullie auditie willen doen, dan kunnen jullie dat nu doen?'' zeg/vraag ik.

    [eehm goede faal lilly is voor de duideiljk heid huilend weggegaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya
    "Ik help je wel." Zegt André en hij haalt een paar veiligheidsspelden uit zijn tas en maakt het gat dicht, "Zo, gloed als nieuw." Grinnikt hij.
    "Heel erg bedankt" zeg ik en maak een snelle foto van hem dan lach ik mijn liefste lach naar hem en prop ik mijn spullen in mijn tas.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:29 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik hoor een stem van een volwassen man. Snel veeg ik mijn gekladder weg en loop naar hem toe. Ik wil wel auditie doen.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik ga in de gang op een bankje zitten. Ik klem mijn hoofd tussen mijn knieën. De wereld draait om me heen. Langzaam sluit ik mijn ogen zodat alles zwart is. Ik concentreer me op mijn ademhaling.
    In...Uit...In...Uit...
    Ik moet hier weg. Niet alleen van school of uit de gang. Weg uit de stad voor altijd. Ik maak iedereen kapot en niemand zal me missen..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."