• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14

    Ik versnelde mijn pas terwijl ik peinsde over mijn opties en kansen in dit spel. Allereerst, ik was als eerste aangekomen, zonder partner. Waarschijnlijk was ik nu een stuk kwetsbaarder, of misschien niet.
    Mijn geheim moest in iedergeval veilig blijven -mijn zwakke plek. Anders was ik véélste makkelijk te verslaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Abo


    On wednesdays we wear black

    Iral - Plaats 6

    Ik kijk strak voor me uit. 'Laten we beginnen met een vuurtje maken,' zeg ik toonloos.

    Diël - Plaats 14

    Mijn partner is er al van door. Terwijl ik een sprintje trek vraag ik me af waarom ze zo snel is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Irina Brandon - Plaats 10

    Ik laat me rustig een boom aan zakken, en neem de omgeving in me op. Ik ga niet de moeite nemen om mijn ''partner'' op te zoeken, laat hem maar naar mij zoeken. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een kleine struik met frambozen staan. Ik kruip geruisloos over de grond en pak een framboos. Ik plet hem, en zie dat er raar, oranje spul uit komt. Fake. Ik kruip weer terug en neem weer plaats bij de boom.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 10:07 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alianne Demore | plaats 7
    Ik rende nu op dit moment voor mijn leven verder het bos in ,het zweet parelde op mijn voorhoofd terwijl ik moedeloos mijn verdere pad van de vele bomen en groen voor mij zag liggen. Ik stopte even om op adem te komen maar ik stopte te laat want ik viel over een uitgestoken tak ,de tak ritste mijn been open alsof het een mes was die in boter snijd, ik schreeuwde het uit maar toen bedacht ik me dat ik dat beter niet kon doen want nu zouden ze allemaal weten waar ik was.ik pakte mijn been vast en stopte zo het meeste bloed dat eruit kwam.op mijn hoede lijdde ik in stilte.


    On wednesdays we wear black

    Kyara Blake | Plaats 5
    Snel ren ik door het bos. Ik sprong over een boomstam, en bukte bij wat varens. Ik bleef stil zitten. Wat moest ik doen? Toen bedacht ik dat ik de bomen in kon. Ik koos een boom uit, die hoog was en een groot bladerdek had. Lenig klom ik erin, schichtig om me heen kijkend. Als ik in het topje zit en de wind door mijn haren voel, voel ik me toch enigzins... tevreden. Dan zie ik iemand rennen, en ik trek mijn hoofd terug. Snel verstop ik mijn hoofd, maar hij of zij had me niet gezien.


    Tijd voor koffie.

    Kim Buckley | plaats 13
    Ik kijk om me heen. Waar is mijn partner? Ik voel de angst in me opkomen. Gelukkig was het nog niet donker, maar het schemerde wel... Ik ging tegen een boom aan zitten en strikte mijn veter. Ik ga maar, denk ik bij mezelf. maar waar is mijn partner? denk ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Valeria Blake | Plaats 11

    Ik wou beginnen rennen zonder om te kijken of ik mijn partner ergens zag maar bedacht me al snel. De overlevingskansen lagen beter als je met twee was, en dan maar hopen dat hij wel met wapens overweg kon. Tegen mijn zin klom ik dan maar een lage boom in en begon rond te kijken, op zoek naar een glimp van diegene die zich mijn partner noemde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Laten we dat doen, ja,' beaamde ik. Ik pakte twee stenen en begon er eentje te slijpen met de ander. Daarna pakte ik een touw uit mijn rugzak, die ik meegesmokkelt had. Die gooide ik om een tak heen, en het touw wikkelde zich strak om de tak.
    'Help eens trekken?' vroeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Dashed schreef:
    Abo


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Iral - Plaats 6

    Ik pak het touw aan en begin er aan te rukken.

    Diël - Plaats 14

    Ik ren door het bos, zoekend naar mijn partner.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Even later kwam de tak los, en sprong ik achteruit zodat ik en Iral op de grond vallen, en onze voeten net niet geraakt werden door de besneeuwde tak. Ik ging op mijn knieën zitten en maakte de tak schoon, en begon met de steen te snijden. Er bleven een paar kleine takjes over, waarvan we een vuurtje zouden maken.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hebben ze wapens bij zich?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Haakjes, nee, die maken ze zelf, maar pijl en boog hebben ze, de rest maken ze zelf]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Xavier Gonzalez plaats 11

    Ik liep door het bos heen met in mijn achterzak pijl en boog mijn partner had ik nog niet gevonden ik hoorde in de verte gegil of leek dat maar zo ik ging er niet op in en liep verder toen onder boom even stilstond hoorde ik iets in die boom bewegen ik hield mijn pijl en boog klaar toen er iemand uitsprong

    Joahanna Kloparos - Plaats 9

    Ik rende en ik huilde hier had ik echt geen zin in ik had zelfs mijn partner niet gevonden ik zag iets recht van me bewegen en stond gelijk stil. Ik bukte om te kijken wie dat was maar herkende hem niet ik liep zachtjes verder


    Mijn geheim is geheim