• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Maelig schreef:
    En ik dacht eigenlijk ook dat jij er nog niet klaar voor was? (krul)

OT: ik ben op mijn tweede kerstdag gaan lopen en ik heb geleerd. Zeer leuk ja. (:

LOL, alsof je daaraan denkt wanneer je zat bent. (krul)
    Maar eh, ben nooit echt dronken geweest dus kan ik niet echt oordelen.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Maelig schreef:
    En ik dacht eigenlijk ook dat jij er nog niet klaar voor was? (krul)

OT: ik ben op mijn tweede kerstdag gaan lopen en ik heb geleerd. Zeer leuk ja. (:

Hoezo? Ik ben niet verkracht?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

QueenAmber schreef:
    (...)

Hoe weet jij dat?

Voiceless vroeg of het veilig was en ze zei 'ik ben aan de pil'. Volgens mij zou ze anders ook wel over een condoom begonnen zijn

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Je bent 14, drinkt en al ontmaagd?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Chemist schreef:
    (...)

Hoezo? Ik ben niet verkracht?

Je hebt dat nog niet zo lang geleden wel eens gezegd in een topic.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Negligible schreef:
    (...)
    Voiceless vroeg of het veilig was en ze zei 'ik ben aan de pil'. Volgens mij zou ze anders ook wel over een condoom begonnen zijn

Oh vandaar

Uneventful schreef:
    Je bent 14, drinkt en al ontmaagd?

Ik drink normaliter niet, dat heb ik al gezegd.

Maelig schreef:
    (...)

Je hebt dat nog niet zo lang geleden wel eens gezegd in een topic.

Ja, dat heb ik, maar dat was niet vannacht. Dat is lang geleden gebeurd.

Maar wat ik ook niet snap btw, dat als jij vet dronken thuis komt. En die vriend van je belt je op ofzo om te vragen of je nog langs komt, hoezo zeg je dan ook ja. Als ik dronken ben dan wil ik slapen als ik eindelijk thuis ben, en dan bel ik ook echt nog geen mensen op. Maargoed 't zal wel zo dan.

-

Chemist schreef:
    (...)

Ik drink normaliter niet, dat heb ik al gezegd.
    Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
    En dan al helemaal niet aan seks.. vriendjes.. vreemdgaan..
    gg.

I live for the applause, you will die for it.

Eh, das weird.
    En hoezo mogen je ouders niet van Q weten? :')

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Hound schreef:
    (...)Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
    gg.

same... :W

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hound schreef:
    (...)Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
    gg.

Ik heb hier net een post geplaatst waarin staat dat ik een fout heb gemaakt en dat ik mezelf hier altijd vreselijk door zal voelen.

Ik begrijp het niet meer.

Je bent 14 en je hebt het gedaan met je best friend terwijl je je vriend heb.
    En ook nog eens zonder hoesje.
    Ok.

De volgende dag belt hij je om te komen 'Doorzakken' en jij deed dat.
    Ok.

Begrijp het helemaal.

Taize schreef:
    Eh, das weird.
    En hoezo mogen je ouders niet van Q weten? :')

Omdat ik het hier nog een beetje leuk vind en omdat ze sterk tegen profielsites zijn.