Negligible schreef:
(...)
Voiceless vroeg of het veilig was en ze zei 'ik ben aan de pil'. Volgens mij zou ze anders ook wel over een condoom begonnen zijn
Maar wat ik ook niet snap btw, dat als jij vet dronken thuis komt. En die vriend van je belt je op ofzo om te vragen of je nog langs komt, hoezo zeg je dan ook ja. Als ik dronken ben dan wil ik slapen als ik eindelijk thuis ben, en dan bel ik ook echt nog geen mensen op. Maargoed 't zal wel zo dan.
Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
En dan al helemaal niet aan seks.. vriendjes.. vreemdgaan..
gg.
Hound schreef:
(...)Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
gg.
same... :W
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Hound schreef:
(...)Slecht excuus. Met 14 hoor je er gewoon nog niet aan te denken. Als ik op m'n 14e had gedronken en ik zou zo thuis komen zou ik doodgeknuppelt worden hier gek.
gg.
Ik heb hier net een post geplaatst waarin staat dat ik een fout heb gemaakt en dat ik mezelf hier altijd vreselijk door zal voelen.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!