• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    C18 schreef:
    Oke ja.. eh, das best achterlijk tbh. Eigenlijk behoorlijk achterlijk. Maargoed, als jij 't maar naar je zin hebt gehad ofzo :].


    + Ik meende laatst in 'n topic gelezen te hebben dat je 'n vriend hebt?:'D


    everything, in time

    Voiceless schreef:
    Heb je het wel veilig gedaan, mop? Anders morgen even de MA-pil halen hé..


    Ben al aan de pil, microgynon 30 ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat heb ik al gedaan.

    En he react like?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Progeny schreef:
    (...)

    + Ik meende laatst in 'n topic gelezen te hebben dat je 'n vriend hebt?:'D


    Ja, ik heb ook een vriend. En hij weet het. En hij heeft het me vergeven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik nou juist! Dat is de reden waarom ik me echt vreselijk kut/klote voel. It's my own fault, I know, maar ik voel me er nog steeds rot over.


    O, zo. 'K dacht juist dat je er makkelijk over deed, daarom reageerde ik zo. & dat van fucked up neemde ik letterlijk op. Maar ja, veel succes ermee, hoop dat je er uit komt. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Negligible schreef:
    (...)
    En he react like?


    Eerst echt behoorlijk geschrokken, maar daarna had hij zoiets van: ik ken haar langer dan vandaag, dit gebeurt geen tweede keer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat heb ik al gedaan.



    En?


    Vergeeft hij het je?

    Luther schreef:
    (...)

    O, zo. 'K dacht juist dat je er makkelijk over deed, daarom reageerde ik zo. & dat van fucked up neemde ik letterlijk op. Maar ja, veel succes ermee, hoop dat je er uit komt. (;


    Nee, niet makkelijk, klote is klote en dat wordt niet beter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ben al aan de pil, microgynon 30 ofzo.


    Kan door de pil heen, zou als ik jou was voor de zekerheid toch even de Morning After halen, die werkt tot 72 uur erna. Gewoon, voor de zekerheid. Bedoel het goed. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Chemist schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook een vriend. En hij weet het. En hij heeft het me vergeven.

    Mygod, dat doet ie ook snel.


    -

    QueenAmber schreef:
    (...)


    En?


    Vergeeft hij het je?


    Ja, dat zei ik al in een eerdere post.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Kan door de pil heen, zou als ik jou was voor de zekerheid toch even de Morning After halen, die werkt tot 72 uur erna. Gewoon, voor de zekerheid. Bedoel het goed. :3


    Zal ik doen Gees, bedankt :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ja, dat zei ik al in een eerdere post.


    O ok dat had ik niet gezien. Maar ben blij voor je dat hij je vergeven heeft en dat het goed is.

    Genius schreef:
    (...)
    Mygod, dat doet ie ook snel.


    Hij weet, en ik weet, dat dit een eenmalige, domme actie was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je bent 14 > 'Normaliter word ik nooit dronken'.
    Normaliter hoor jij niet aan de alcohol te zijn.
    :W


    everything, in time