• Ik voel me echt alleen in deze vakantie, ik heb in heel de vakantie maar 3 keer afgeproken omdat; ik ruzie heb met 2 vriendinnen. Ze hebben me allebei laten vallen voor hun vriendjes. Ze waren mijn beste vriendinnen. 1 vriendin is ziek, ondervoed. 1 vriendin is verdooft omdat ze een operatie heeft gehad. Eentje zit in wageningen en derest spreek ik eigenlijk alleen op school enso.

    Ik voel me echt rot. Vooral over die 2 vriendinnen die me in de steek hebben gelaten. Maar het verpest heel mijn vakantie. Iemand een idee wat ik zou moeten doen?


    Kill them with kindness.

    op quizlet een topic aanmaken dan komt iedereen met j
    je bent niet alleen
    give me a hug enz.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ga met ze praten, doe dat bij een lunch ofzo.


    Some angels have no wings.

    MisPattinson schreef:
    op quizlet een topic aanmaken dan komt iedereen met j
    je bent niet alleen
    give me a hug enz.xD


    CYBERHUG ! Ik ben op dit moment ook eenzaam, dus nu zijn we met 2 !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je vriendinnen die je wel hebt gaan bezoeken, vooral die verdooft is. Koop een bloemetje voor haar en bezoek haar.
    Nouja, al vind ik dat je een stuk beter af bent zonder beste vriendinnen. Doe het als mij; wees bevriend met heel de school maar heb geen beste vriendinnen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb maar 2 keer afgesproken deze vakantie
    ik ben ook alleen x'D

    Philyra schreef:
    (...)

    CYBERHUG ! Ik ben op dit moment ook eenzaam, dus nu zijn we met 2 !
    Je mag niet liegen stouterd(N)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hug
    (K)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap je wel. Soms heb ik ook het gevoel dat ik er alleen voor sta. Ga eens met die vriendinnen praten die een vriendje hebben. Zeg wat je hier hebt gezegt en dat je het vervelend vind dat je ze zo weinig ziet. Ik denk dat ze er wel begrip voor hebben. Ze zitten namelijk op een roze wolk en daardoor heb je 9 van de 10 keer niet door dat je je vrienden verwaarloosd. Dus praat erover :)
    Je kan ook bij die vriendin die verdoofd is op bezoek gaan :) Die vindt het vast fijn dat er wat gezelschap komt.
    Succes! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb 0 afspraken deze vakantie en ik voel me toch ook niet alleen?
    Ga gewoon andere dingen doen en zoek afleiding, nu heb je eindelijk eens de tijd om dingen te doen die je leuk vindt ^^

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 13:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    maak een topic aan op quizlet en zoek vrienden om mee te kletsen en als ze in de buurt wonen, spreek er mee af.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Gewoon lekker naar de bieb gaan, wie weet wat voor leuke mensen je er ontmoet en ga bij je vriendin die verdooft is, ik denk dat ze je gezelschap erg op prijs zal stellen


    Physics is awesome

    Ik heb 1x afgesproken met een vriendin die ik 4jaarniet gezien had. Dan nog een afspraak met iemand anders maar die is afgezegt door het weer.
    Bezoek de vriendin die verdooft is en spreek die die ze je hebben lsten vallen daarover aabn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eigenlijk heb ik al heel mijn leven vakanties gehad waarin ik 0 keer afsprak met vriendinnen, dus ik kan niet met je meespreken. :x

    Alleen deze vakantie wel, aangezien ik bijna elke dag afspreek met mijn vriendje. :3

    Misschien kan je leuke mensen zoeken op internet in de buurt van jou en meeten?


    Let the Night embrace you


    Er zou nog een vriend met afspreken die zei hij dat hij 'zsm' een datum zou regelen en dat we echt nog zouden afspreken enz. Maar hij is het waarschijnlijk vergeten, ik heb hem al 3 jaar niet meer gezien dus dat is wel jammer. Maar ja. Ik heb morgen wel iets leuks..
    En ik zou me niet te rot voelen om die meiden, dat zij zo doen zegt meer over hun dan over jou. (:


    26 - 02 - '16

    Le originele hug^^

    *knuffelt je bijna dood*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.