• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar.. een ding snap ik niet. Je was zo ladderzat dat je dit deed, maar hoe heb je dan helemaal naar huis/naar hem kunnen lopen?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook. IK KIJK ook naar wat ik heb gedaan en ik ZIE dat het niet zomaar een fout is. Ik had alleen gehoopt, dat ik hiermee een voorbeeld kon geven van: "dit niet te doen" i.p.v. een discussie.


    LOL, als je zo'n boodschap wilde overbrengen, had je het wel heel anders verwoord.:'D


    everything, in time

    Chemist schreef:
    (...)

    Het was leuk (het feestje), ik was om tien over een ('s nachts) hier, belt hij weer op (diezelfde avond dus) of ik nog even kom doorzakken, dus doe ik dat.


    Ok.


    Ik zou me zwaar ongemakelijk voelen als ik mijn best buddy dan nog zag.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:13 ]

    Escher schreef:
    Maar.. een ding snap ik niet. Je was zo ladderzat dat je dit deed, maar hoe heb je dan helemaal naar huis/naar hem kunnen lopen?


    +1


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Stoer.(cat)
    Wat wil je nou? Want zoals in je beginpost kom je gewoon niet over alsof het je wat boeit. "Tja, het was een fout. Maar ach, één keertje, nooit meer".
    Ik zou me doodschamen, dat ik als 14 jarige onder invloed vreemd bent gegaan. Of je nu veel drinkt of niet. Beter drink je niet, want je kunt er overduidelijk niet tegen.


    Je hebt gelijk, Progeny. Ik kan er lang over doorgaan, maar ik kan de tijd niet terugdraaien, hoe graag ik dat ook zou willen. Het boeit me heel veel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escher schreef:
    Maar.. een ding snap ik niet. Je was zo ladderzat dat je dit deed, maar hoe heb je dan helemaal naar huis/naar hem kunnen lopen?


    This.

    Chemist schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, Progeny. Ik kan er lang over doorgaan, maar ik kan de tijd niet terugdraaien, hoe graag ik dat ook zou willen. Het boeit me heel veel.


    Ik heb altijd gelijk.:W


    everything, in time

    Bedankt voor deze leerzame les. Ik zal nooit meer dan 1 glas drinken, jou verhaal zal voor altijd in mijn achterhoofd blijven. :')


    -

    Whuuuuuuuuuuuuuut? O.O
    Oké, ik heb hier veel woorden voor en daarvan is geen één positief.
    Schaam je diep, meisje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    (...)

    That's what I wanted to tell you, how freakin' stupid I've been.

    Naja, wat je nu kan doen is er gewoon een les uit trekken voor de toekomst en voorzichtiger aan doen met de alcohol :]. Helaas kun je de tijd niet terugdraaien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chemist schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook een vriend. En hij weet het. En hij heeft het me vergeven.

    I would fucking dumped you if i was him . dronken zijn is geen reden om met je beste vriend te gaan neuken. Kan je niet tegen drank? Drink het dan niet ! -heeft geen medelijden at all-


    I solemny swear i am up to no good

    Zat of niet Brian is altijd in mijn achterhoofd.

    Dus ik kan jou niet begrijpen.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik heb altijd gelijk.:W

    Oh tsss.


    No growth of the heart is ever a waste


    None but ourselves can free our minds.

    QueenAmber schreef:
    Zat of niet Brian is altijd in mijn achterhoofd.

    Dus ik kan jou niet begrijpen.


    Wie is Brian nou weer opeens?


    Travel far enough, you'll meet yourself