• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    QueenAmber schreef:
    Ik begrijp het niet meer.

    Je bent 14 en je hebt het gedaan met je best friend terwijl je je vriend heb.
    En ook nog eens zonder hoesje.
    Ok.

    De volgende dag belt hij je om te komen 'Doorzakken' en jij deed dat.
    Ok.

    Begrijp het helemaal.


    that was the same night.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ik heb hier net een post geplaatst waarin staat dat ik een fout heb gemaakt en dat ik mezelf hier altijd vreselijk door zal voelen.
    Nja.. doe het iig nooit meer.. ofja, drinken als je 16 bent. Maar vreemdgaan enzo, not done. Vind het al best raar dat je vriendje je zo snel vergeeft.. I mean, ik had dat nooit gedaan :x


    I live for the applause, you will die for it.

    Okeei, sorry, maar volgens mij voel jij je wel een beetje snel aangevallen. 'die smileys beginnen mij de keel uit te hangen en komen aanvallend op mij over' Come on..

    En sorry, maar ik vind het gewoon not-done om op je 14e ladderzat te zijn. Natuurlijk, iedereen maakt fouten. No offence. Maar jij zegt dat leeftijd niet uitmaakt, sorry, maar daar ben ik het op dit vlak gewoon echt niet mee eens. Het is gewoon ongezonder op jonge leeftijd dan dat het al is op latere leeftijd.

    Maar, anyway, wat ik al zei, ik begrijp prima dat iedereen fouten maakt. No offence.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Okeei, sorry, maar volgens mij voel jij je wel een beetje snel aangevallen. 'die smileys beginnen mij de keel uit te hangen en komen aanvallend op mij over' Come on..

    En sorry, maar ik vind het gewoon not-done om op je 14e ladderzat te zijn. Natuurlijk, iedereen maakt fouten. No offence. Maar jij zegt dat leeftijd niet uitmaakt, sorry, maar daar ben ik het op dit vlak gewoon echt niet mee eens. Het is gewoon ongezonder op jonge leeftijd dan dat het al is op latere leeftijd.

    Maar, anyway, wat ik al zei, ik begrijp prima dat iedereen fouten maakt. No offence.


    Dat ontken ik ook niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het irriteert mij anders meer dat je er zo luchtig over doet in je beginpost en daarna ineens heel 'zielig'.:'D


    everything, in time

    Chemist schreef:
    (...)

    that was the same night.


    Ik citeer jou.

    Werd al rond half één 's middags wakker, brak, at even wat en ging toen eens nadenken over gisternacht. Het was LEUK, echt, ik was rond tien over één hier enzoo, belt hij weer op of ik nog even kom "doorzakken". Dus deed ik dat.


    Dus niet de zelfde avond

    Progeny schreef:
    Het irriteert mij anders meer dat je er zo luchtig over doet in je beginpost en daarna ineens heel 'zielig'.:'D

    This.


    -

    QueenAmber schreef:
    (...)

    Ik citeer jou.

    Werd al rond half één 's middags wakker, brak, at even wat en ging toen eens nadenken over gisternacht. Het was LEUK, echt, ik was rond tien over één hier enzoo, belt hij weer op of ik nog even kom "doorzakken". Dus deed ik dat.


    Dus niet de zelfde avond


    Het was leuk (het feestje), ik was om tien over een ('s nachts) hier, belt hij weer op (diezelfde avond dus) of ik nog even kom doorzakken, dus doe ik dat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LOL, mag ik mezelf even een oma voelen? Ik ben het opzich wel met je eens, alleen.. 14 is wel héél erg vroeg.


    It's time to be happy again.

    Progeny schreef:
    Het irriteert mij anders meer dat je er zo luchtig over doet in je beginpost en daarna ineens heel 'zielig'.:'D


    Oh, fine. Dan irriteert jou dat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LAWLAWL. LEEFTIJD MAAKT NIKS UIT
    LAWLLAWL STOP IT.
    ''Het is maar een fout'' Kind, dit is niet zomaar een fout. Dit zijn toch wel 2 tering grote fouten. Vreemd gaan is gewoon de grootste BS ever. Dronken zijn op je 14e is geen fout, dat doe je zelf.

    En je maakt dit topic, je kunt verwachten dat er sommige zo gaan reageren, I mean, kijk nou wat je hebt gedaan. Dat is gewoon niet normaal meer. Wat moeten we dan reageren? OH YOU GO GURL, WHY NO THREESOME?
    understand? Ik wil je nu niet boos maken ofzo, ik probeer hier iets duidelijk te maken. Dit gaat gewoon te ver voor iemand van 14.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    LAWLAWL. LEEFTIJD MAAKT NIKS UIT
    LAWLLAWL STOP IT.
    ''Het is maar een fout'' Kind, dit is niet zomaar een fout. Dit zijn toch wel 2 tering grote fouten. Vreemd gaan is gewoon de grootste BS ever. Dronken zijn op je 14e is geen fout, dat doe je zelf.

    En je maakt dit topic, je kunt verwachten dat er sommige zo gaan reageren, I mean, kijk nou wat je hebt gedaan. Dat is gewoon niet normaal meer. Wat moeten we dan reageren? OH YOU GO GURL, WHY NO THREESOME?
    understand? Ik wil je nu niet boos maken ofzo, ik probeer hier iets duidelijk te maken. Dit gaat gewoon te ver voor iemand van 14.


    Dat weet ik ook. IK KIJK ook naar wat ik heb gedaan en ik ZIE dat het niet zomaar een fout is. Ik had alleen gehoopt, dat ik hiermee een voorbeeld kon geven van: "dit niet te doen" i.p.v. een discussie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan moet je ook niet drinken op je veertien. Dan mág je nog niet eens drinken, dat mag pas van zestien.Sommige mensen leren blijkbaar ok de harde manier. Mijn tweed Kerstdag was gewoon zoals alle andere dagen.


    Ex astris, sciencia

    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:12 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chemist schreef:
    (...)

    Oh, fine. Dan irriteert jou dat.


    Stoer.(cat)
    Wat wil je nou? Want zoals in je beginpost kom je gewoon niet over alsof het je wat boeit. "Tja, het was een fout. Maar ach, één keertje, nooit meer".
    Ik zou me doodschamen, dat ik als 14 jarige onder invloed vreemd bent gegaan. Of je nu veel drinkt of niet. Beter drink je niet, want je kunt er overduidelijk niet tegen.


    everything, in time