• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, maar je zegt dat je dit niet meer doet omdat je weet dat het fout is. Als je weet dat nu alcohol drinken ook 'fout' is, waarom doe je dat dan wel?:'D


    Ik drink normaliter geen alcohol, puur en alleen op feestdagen/verjaardagen en gisteren is dat toevallig een keer uit de hand gelopen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    Lieve schat, de MAP ook niet (;



    Weetik de morning after is alleen om het vruchtje af te stoten.

    Mán, you fucked up.
    Da's echt balen. Ach, hij heeft het je vergeven dus.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Negligible schreef:
    (...)
    Waarom zo snel panikeren?
    Ik ben nog nooit zwanger geraakt en heb het nog nooit veilig gedaan?
    Natuurlijk wel de pil, maar ik bedoel condoom. En van MAP kun je onvruchtbaar worden..

    Jou vriend moet jou wel erg graag zien. Volgens mij doe jij het gewoon weer als je een volgende keer weer ladder zat bent


    Ik weet meer over de user die het topic opende dan jou. (:
    En geloof me, ik weet genoeg over de pil. Niet oordelen als je iemand niet kent.. Ben zelf wel zwanger geworden toen ik de pil slikte. En ik slikte hem niet slecht. Dus 't kan wel, er zijn er meer die dit gebeurt.
    Het is in deze situatie beter om te panikeren en van de MA onvruchtbaar? Als je hem telkens slikt, misschien.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    QueenAmber schreef:
    (...)


    Weetik de morning after is alleen om het vruchtje af te stoten.

    Uhu.. Ik had het ook over de MAP eh, voor een SOA zou het bij haar nu toch al te laat zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik weet meer over de user die het topic opende dan jou. (:
    En geloof me, ik weet genoeg over de pil. Niet oordelen als je iemand niet kent.. Ben zelf wel zwanger geworden toen ik de pil slikte. En ik slikte hem niet slecht. Dus 't kan wel, er zijn er meer die dit gebeurt.
    Het is in deze situatie beter om te panikeren en van de MA onvruchtbaar? Als je hem telkens slikt, misschien.


    Ja, van jou weet ik dat van je topic (:
    Maar mensen die zwanger worden zijn toch meer uitzondering dan regel?
    En als je steeds bij een domme actie de MAP gaat nemen, kan het wel eens zijn dat je onvruchtbaar wordt.. Ik waarschuw alleen maar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Uhu.. Ik had het ook over de MAP eh, voor een SOA zou het bij haar nu toch al te laat zijn


    ?

    Oh trouwens, hoe dronken was die beste vriend van je dan :')


    -

    Maar als juilie dronken waren neem ik aan dat het zonder hoesje is gebeurd?

    QueenAmber schreef:
    (...)

    ?

    Ze had sowieso geen condoom gebruikt, dus moest haar vriend een SOA hebben gehad had ze die zelf nu ook?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mensen, één ding:

    Ik ben heel netjes opgevoed en ik laat alleen maar zien dat iedereen (minstens) één keer in zijn leven een domme fout maakt. Daarbij wilde ik jullie meegeven om gewoon één glas alcohol te drinken en daarna te stoppen. Er komt alleen maar rottigheid van en daar ben ik ook achter. Ja, ik ben veertien, ja, ik heb een vriend van wie ik zielsveel houd, maar wat zegt leeftijd tegenwoordig nog over je? Fouten maken is toch zeker niet verboden? Evenals seks. Ik val jullie niet aan ofzo, en jullie hebben ook gelijk, maar de ":')" en de ":'D" begint me echt de keel uit te komen en smileys komen op dit moment een beetje aanvallend over. Meer niet.

    Zoals ik al eerder zei: hoe was jullie kerst?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik dacht eigenlijk ook dat jij er nog niet klaar voor was? (krul)

    OT: ik ben op mijn tweede kerstdag gaan lopen en ik heb geleerd. Zeer leuk ja. (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:57 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    Oh trouwens, hoe dronken was die beste vriend van je dan :')


    Zo mogelijk nog zatter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    Ze had sowieso geen condoom gebruikt, dus moest haar vriend een SOA hebben gehad had ze die zelf nu ook?



    Hoe weet jij dat?

    Cup schreef:
    Je bent 14 en je was zo zat dat je het hebt gedaan met je beste vriend terwijl je zelf een vriend hebt? Lolol. Van hetzelfde :Y)
    wat..
    ze is 14
    ze was ladderzat
    ze heeft een vriendje
    is vreemdgegaan
    heeft beste vriend geneukt
    ???

    gj bro.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.