• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Kan door de pil heen, zou als ik jou was voor de zekerheid toch even de Morning After halen, die werkt tot 72 uur erna. Gewoon, voor de zekerheid. Bedoel het goed. :3

    Waarom zo snel panikeren?
    Ik ben nog nooit zwanger geraakt en heb het nog nooit veilig gedaan?
    Natuurlijk wel de pil, maar ik bedoel condoom. En van MAP kun je onvruchtbaar worden..

    Jou vriend moet jou wel erg graag zien. Volgens mij doe jij het gewoon weer als je een volgende keer weer ladder zat bent


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chemist schreef:
    (...)

    Hij weet, en ik weet, dat dit een eenmalige, domme actie was.

    Dat zou voor mij niks uitmaken. Dan heb je maar geluk met je vriend.


    -

    Progeny schreef:
    Je bent 14 > 'Normaliter word ik nooit dronken'.
    Normaliter hoor jij niet aan de alcohol te zijn.
    :W


    Dat is zo. Ik laat jullie toch ook alleen zien dat ik iets doms heb gedaan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben het er mee eens dat met veel dingen leeftijd geen rol speelt. Maar dit vind ik toch wel een beetje.. maar goed, dat is natuurlijk mijn mening Emoticon verwijderd
    OT: Mijn tweede kerstdag was gaaf
    :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk niet dat mijn vriend mij zou vergeven. Niet dat ik er na vijf en een half jaar aan denk om vreemdt te gaan maargoed.

    Negligible schreef:
    (...)
    Waarom zo snel panikeren?
    Ik ben nog nooit zwanger geraakt en heb het nog nooit veilig gedaan?
    Natuurlijk wel de pil, maar ik bedoel condoom. En van MAP kun je onvruchtbaar worden..

    Jou vriend moet jou wel erg graag zien. Volgens mij doe jij het gewoon weer als je een volgende keer weer ladder zat bent


    Nee, dat doe ik niet weer. Ik vind het een rare reactie and besides: ik vraag niet om een discussie, je kunt reageren op wat ik heb verteld. Ja, hij ziet me inderdaad graag en ik neem dit behoorlijk serieus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    Waarom zo snel panikeren?
    Ik ben nog nooit zwanger geraakt en heb het nog nooit veilig gedaan?
    Natuurlijk wel de pil, maar ik bedoel condoom. En van MAP kun je onvruchtbaar worden..

    Jou vriend moet jou wel erg graag zien. Volgens mij doe jij het gewoon weer als je een volgende keer weer ladder zat bent



    Lieve schat de pil beschermt niet tegen soa.

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat is zo. Ik laat jullie toch ook alleen zien dat ik iets doms heb gedaan?


    Ja, maar je zegt dat je dit niet meer doet omdat je weet dat het fout is. Als je weet dat nu alcohol drinken ook 'fout' is, waarom doe je dat dan wel?:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Je bent 14 > 'Normaliter word ik nooit dronken'.
    Normaliter hoor jij niet aan de alcohol te zijn.
    :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    Oke ja.. eh, das best achterlijk tbh. Eigenlijk behoorlijk achterlijk. Maargoed, als jij 't maar naar je zin hebt gehad ofzo :].


    "I shut my eyes in order to see.'

    QueenAmber schreef:
    (...)


    Lieve schat de pil beschermt niet tegen soa.

    Lieve schat, de MAP ook niet (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, maar je zegt dat je dit niet meer doet omdat je weet dat het fout is. Als je weet dat nu alcohol drinken ook 'fout' is, waarom doe je dat dan wel?:'D



    Ach we zijn jong. Wat doe het er toe. Niet dat ik dit normaal vind maar ok.

    Dus, jij bent 14, hebt een vriend, en je hebt ook nog eens seks gehad met je beste vriend?

    Dat belooft. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chemist schreef:
    (...)

    Nee, dat doe ik niet weer. Ik vind het een rare reactie and besides: ik vraag niet om een discussie, je kunt reageren op wat ik heb verteld. Ja, hij ziet me inderdaad graag en ik neem dit behoorlijk serieus.

    Ik reageer ook gewoon en dat is mijn mening.
    Ik ga heus geen discussie aan met jou, maar ik zeg gewoon wat ik er van vind.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat is zo. Ik laat jullie toch ook alleen zien dat ik iets doms heb gedaan?

    Dat is hoe je het beschrijft? Als iets doms. Vind ik wel heel zacht uitgedrukt btw :')


    -