• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Jasmine Price
    Wat zijn we weer origineel stuur ik grijzend terug en laat mijn ogen door de bus glijden, mijn ogen blijven hangen bij een jongen met bruine haren met een koptelefoon op.
    Ik haal mijn hand door mijn haren en speel wat met een pluk haar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Levi Lahote
    Ik sluit mijn ogen en blijf het ritme tikken op de stoel voor me. Mijn schouders en hoofd beginnen vanzelf te bewegen. Ik krijg een stomp tegen mijn arm, mijn ogen springen open en ik kijk Mara met een verbaasde blik aan. 'Waar was dat voor nodig?' vraag ik en wacht op antwoord. 'Doe normaal, ik schaam me voor je' Zegt ze. Ik grinnik om haar reactie en luister weer naar de muziek.

    Brooke Rivera
    Ik zucht even en berg mijn Iphone op. 'Jasmi.. Jazzy?' Vraag ik en kijk haar vragend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasmine Price
    "Yes what's wrong" zeg ik en hoor mijn Engelse accent goed naar voren komen.
    Ik haal mijn hand weer door mijn haar en zet mijn telefoon uit.
    Geen last meer van een irritante ex of zijn irritante vrienden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Brooke Rivera
    'Wat is jou dansstijl? En hoe ben jij bij het dansen terecht gekomen?' Vraag ik en er verschijnt even een glimlach op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasmine Price
    "Ballet en modern, door mijn beste vriend het is een erg lang verhaal" zeg ik en voel een steek van pijn door mijn buik gaan.
    Twee jaar is het gelukt om niet aan Tom te denken maar nu komen alle herinneringen weer terug.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Brooke Rivera
    'Toevallig ! Ik ook' Zeg ik blij totdat ik haar gezicht zie. 'Sorry, is het moeilijk voor je?' Vraag ik. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat we wel vriendinnen kunnen worden. 'Kijk uit je doppen!' Roep ik tegen iemand die tegen mijn koffer aanloopt en richt me weer tot Jasmine.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 19:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Waarneer komen jullie aan? Justin Happle en Chelsey Jones zitten te wachten. Is het geen ideetje dat de jongens van Prof ballet soms helpen bij de Ballet en Modern? Kan er iets leuks gebeuren ofzo ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Price
    "Nee hoor gaat wel, oké ander onderwerp" zeg ik grijzend en haal mijn hand door mijn haar daar moet ik echt mee stoppen.
    "Ik kom uit Engeland, Bolton om precies te zijn een klein dorpje met iets van 400 inwoners en ben op mijn elfde verhuist naar Amerika, en jij?" vraag ik grijzend en glimlach breed.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ Goed idee, we komen nu anders wel aan hihi. (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera
    'Oke, Engeland dus' Grinnikt. 'Ik kom uit New-York waar ik bij mijn oom en tante woon. Ik ehm.. had nogal problemen thuis dus verhuisde ik naar mijn oom en tante.' Zeg ik en schiet naar voren als de busschauffeur op de rem trapt. 'Uitstappen! Danskamp Connecting by dance !' Roept hij en ik sta op.

    Levi Lahote
    'Uitstappen! Danskamp Connecting by dance !' Roept de busschauffer door de microfoon. Ik tik Mara aan, sta op en pak mijn spullen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasmine Price
    Zuchtend sta ik op en doe mijn oordopjes weer in en zet het geluid zacht zodat ik nog alles hoor en pak mijn tas op.
    Ik haal mijn hand door mijn haar en loop de bus uit.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Levi Lahote
    Ik loop de bus uit en maak van iedere stap die ik op de stenen zet een danspasje. Ik let even niet op en loop tegen een slank bruinharig meisje aan, waardoor ze op de grond beland. 'Sorry' Zeg ik en steek mijn hand naar haar uit om haar omhoog te helpen.

    Brooke Rivera
    Ik pak mijn koffer en sleep hem de bus uit. Ik kijk met grote ogen naar de ingang en zucht opgelucht. 'Eindelijk, ik ben er' Zeg ik en duw de koffer richting de ingang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasmine Price
    "Maakt niks" zeg ik glimlachend en pak zijn hand aan en kijk recht in zijn ogen, verlegen kijk ik naar de grond.
    "Hello, ik ben Jasmine" zeg ik blozend.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Levi Lahote
    Ik help haar omhoog en zie rode wangetjes verschijnen op haar tere huid. 'Ik heet Levi, leuk je te ontmoeten. Ookal moet het op zo'n manier' Zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 20:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet even weg, ik ben binnen 20 minuten terug(bloos)]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)