• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    My god, echt? :/
    .. i think we were fighting once.. *Haalt je van bloklijst*


    Haha :'D -gaat verhaal lezen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Saph Amero
    'Fayan?' hij hield een stuk stof vast, keek er met geschrokken ogen naar. Het duurde even voordat eht kwartje viel; de stof van Ferron's shirt.
    'Het kan afgescheurd zijn terwijl hij hier lang rende,' zeg ik sussend, een arm rond hem heen. 'We zijn op het juist spoor, we vinden hem wel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Zachtjes liep ik verder, naar de twee mannen toe. Saph en Fayan. Vrienden van mama, toch? Ja, dat klopte. Misschien wisten zij wel waar ze was, en anders zou ik misschien met ze mee mogen lopen. Alleen zijn was eng. Op een paar passen afstand hield ik stil, onzeker, aarzelend.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte, hield het stukje stof in mijn vuist geklemd en liep weer verder. Trillend, niet zeker wetend of ik wel wilde weten waarom of waardoor het was afgescheurd, zomaar, terwijl er toch echt geen laaghangende takken of struiken waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Stilletjes maar snel liepen we door. Ik wilde Ferron weer roepen, maar mijn blik viel op een ander klein persoon in de struiken.
    'Aurora, ben jij dat?' vroeg ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    'Ja,' piepte ik. Ik verliet mijn schuilplaats en liep op het tweetal af, plukte een blaadje uit mijn haar. 'Heb jij mama gezien?' vervolgde ik toen, mijn stem trillend. Mama moest komen, nu. Ik had haar nodig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga even Cassie en Dario zich met één post bij jullie laten aansluiten en dan typen jullie maar wat ze doen - ze mogen niet dood en het liefst ook niet achtergelaten :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Want ik word dus van de computer getrapt ;(


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    We remden pas toen er roze in zicht kwam. Dat haar was best een goed herkenningspunt, bedacht ik me. Aurora werd onmiddellijk opgetild en platgeknuffeld, natuurlijk. 'Vlinder van me, niet huilen,' suste ik. 'Het komt wel goed. Hebben ze je geen pijn gedaan?' Pas toen ik zeker wist dat niemand haar had aangeraakt haalde ik opgelucht adem en keek even naar Saph en Fayan. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar de verbanden van die laatste. Was dat een shirt?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké. Nou. Bye. XD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Byeeee Rose. Tot morgen <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Ik keek naar Aurora en toen naar Cassie en Dario die erbij kwamen. Ik vond het vreselijk dat ik het dacht, maar ik haatte het om zo stil te staan. Ferron! Ik wilde Ferron zoeken! Het voelde niet goed, er was iets mis...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    er werd gepraat, maar ik maakte een snelle hand beweging waardoor iedereen stil vil.
    'We moeten doorlopen,' besloot ik. Stilstaan maakte het makelijker voor Snow. 'We zijn Ferron nog kwijt.'
    Ik nam Fayan's hand, en liep door.
    'Ferron, hoor je ons?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Uit voorzorg tilde ik Aurora op mijn nek en Dario tilde Brianna nog een stukje hoger. Zonder nog iets te zeggen volgde ik Saph en Fayan. Aurora was gekalmeerd, gelukkig. Dario had me verzekerd dat je aan mijn gezicht niet kon zien dat ik gehuild had, waar ik ook blij mee was. Want huilen betekende zwakte. 'Ferron?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *is debiel vroeg wakker*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.