• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *gooit bal naar Valeria's hoofd*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Brianna hangt nog steeds aan Dario?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jap, en ik sta lichtelijk vast tot Laura en Lizz weer komen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *gooit nog een bal naar Valeria's hoofd* Leef je nog?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lalala.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I am here 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    but I am witing for Patch me up, mijn hoofdstukje is bijna af. dus reageer ik sloompjes


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wel^^
    Wacht, ik laat Yentl (mijn nieuwe persoontje) wel wakker worden.

    Yentl

    Au. Dat is het eerste wat ik denk als ik langzaamaan weer bij bewustzijn kom. Ik hou mijn ogen nog dichtgeknepen, want wel licht schijnt in mijn ogen. Voorzichtig open ik half mijn rechteroog. Pijnlijk. Ik zal wel aangevallen zijn. Voorzichtig leg ik mijn hand op mijn ogen. Verdorie, twee bulten, blauwe ogen natuurlijk. Dan hoor ik stemmen. Ik til mijn hoofd langzaam op, en open ook mijn linkeroog.
    'W-waar ben ik? Wat doe ik hier?' mompel ik, terwijl ik me overeind hijs. Wat is het hier toch verschrikkelijk vochtig.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patch Me Up is belangrijk ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Joehoeeeeeee *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *zat stiekem al te wachten omdat ze onlineheid op MSN zag*
    Hi Laura ;D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alaio Lau^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fae schreef:
    *zat stiekem al te wachten omdat ze onlineheid op MSN zag*
    Hi Laura ;D


    Dat heb ik altijd bij Lau (joehoe)

    *Gaat laatste Saph psot zoeken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Er werd gepraat, maar ik maakte een snelle hand beweging waardoor iedereen stil vil.
    'We moeten doorlopen,' besloot ik. Stilstaan maakte het makelijker voor Snow. 'We zijn Ferron nog kwijt.'
    Ik nam Fayan's hand, en liep door.
    'Ferron, hoor je ons?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik was moe, had honger, dorst en ontzettend veel pijn, maar ik was niet van plan te stoppen met zoeken tot ik Ferron weer veilig bij me terug had.
    Saph moest zich waarschijnlijk net zo voelen en daar voelde ik me ook schuldig over. Ja, lekker veel schuldgevoelens vandaag.
    "Saph... rust jij anders maar even uit, dan zoek ik wel verder," zei ik, in de hoop zo het schuldgevoel iets af te laten nemen.
    Ikzelf bleef om me heen kijken, zocht naar een ander spoor van Ferron en die vond ik pas na een heel lange tijd. Tenminste, ik hoopte dat het niet van Ferron was, maar ik vreesde van wel, aangezien ik, Saph, Cassie, Brianne, Dario en Aurora geen nieuwe wonden leken te hebben, maar daar, op de grond, lag wel een klein plasje bloed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen