• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ben er weer.
    It's very creepy.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lalalaaaah. Waar moet ik Nalyua laten inspringen? :'D

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Hmmm.....ergens in het doolhof

'k snap dat doolhofgedoe nog steeds niet echt...
    oh well.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ik snap het ook niet en Prim is nog niet eens in het doolhof, misschien kunnen ze samen gaan?
    Dan ben ik niet de enigste meer die niks van het doolhof snapt.

Val? Ik moet mijn persoontje ook ergens in het midden van het doolhof laten ontwaken. Dus...

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Yaaay, Nalyua has friends :3
    K then, ik doe nu maar wat, dus niet zeggen dat het nergens op trekt, want dat weet ik zelf ook wel /vage zin.

Nalyua Airene Cethrayn
    Ze lag opgekruld in een poel van vloeibare duisternis. Onzichtbare vleugels hielden haar vast in het donker; zorgden ervoor dat ze er niet doorheen gleed, naar de wereld onder haar. Het was warm en vochtig en merkwaardig vertrouwd en gedachtenloos, alsof ze maar moeilijk kon nadenken. Daar had ze ook geen zin in, in nadenken, want al haar energie leek langzaam uit haar te stromen.
    Een plotselinge vlaag koude wind drong door de duisternis heen, en geschokt vlogen haar oogleden van elkaar. Haar ogen schoten rond zich te oriënteren, wat vrijwel onmogelijk was, aangezien ze zich op een plek bevond waarvan ze niet kon zeggen wat het was. Sterker nog; ze was nog nooit op een plaats als dit geweest. Ze wilde opstaan, maar een plotseling opzettende kloppende hoofdpijn verbood haar dat. Verdomme, ze voelde zich net alsof ze een nacht doorgehaald had, of de vorige avond flink veel drank genomen had. Haar kleren plakten vast aan haar lichaam alsof ze zojuist wakker was geworden nadat ze, met haar kleding nog aan, in de woonkamerstoel in slaap was gevallen; of als de dekens van het bed die aan je vast plakten na het bedrijven van de liefde. Het was allemaal gruwelijk oncomfortabel, met daarbij nog het feit dat ze niet wist waar ze was. Zover ze kon zien was ze helemaal alleen op deze vreemde plaats. Stilte drukte pijnlijk op haar oren.

Where the fuck is Nalyua now actually?

In dat doolhof ding.

Okay.
    Okay.
    Dan stuur ik Prim daar even naar binnen.

Primrose
    Ik loop door de deur aan de linker kant, als ik de ruimte in ben verdwijnt de deur opeens. Of het is nep. Wat heel goed mogelijk is. Ik zie dan een meisje. Ze is denk ik 18 of 19. Ik herken haar dan. Nalyua, het zusje van Felan.
    'Leeft hij nog?' vraag ik.

Nalyua Airene Cethrayn
    Ze kon een klein gilletje niet inhouden toen er plotseling, alsof ze uit het niets kwam, een meisje haar benaderde. Ze dacht haar vaag te herkennen van... iets. Haar geheugen was zo wazig op dit moment...
    "Wie leeft nog?" vroeg ze verdwaasd, half wakker, en proberende de pijn in haar hoofd onder controle te krijgen.

Primrose
    'Felan,' zeg ik.
    Meteen als ik de naam zeg, spelen de beelden zich af. Hoe ik in District 12 voor de boete zei dat ze dachten dat wij uiteloot zouden worden, toen ik hem een klootzak noemde en alle andere momenten.
    'Leeft hij nog?' herhaal ik.

Val, posten graag. Mijn geduld begint...is al op

Aaaaack sorry, heb je hele post over 't hoofd gezien. D:

Nalyua Aireine Cethrayn
    Haar ogen sperden zich nog verder open toen ze de naam hoorde, en in een reflex deinsde ze achteruit, waardoor ze met haar rug tegen een muur klapte. Geschokt bleef ze het meisje aanstaren. Nu ze haar recht aankeek, wist ze ook weer wie het was. De medetribuut van haar broer...
    Ze wilde haar mond openen om de waarheid te vertellen, maar ze kon het niet.

Primrose
    Haar reactie zegt me al genoeg, hij is dood. Het Capitool heeft hem vermoordt. De tranen lopen over mijn wangen, we mochten elkaar dan niet maar hij verdient het niet om zo te zijn doodgegaan.

8D