• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Als het Ferron niet was geweest had ik hem een klap verkocht. Nee, gratis gegeven. Met een bonus schop.
    Zwetend en puffend lopen we door het zand, waardoor iedere stap net zwaarder word. Mijn schoenen heb ik uitgetrapt, er kwam toch alleen maar zand in. Dan loop ik liever op blote voeten.


    (waarom is Jip er uit?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uhm, dat zul je even persoonlijk aan Jip moeten vragen, want anders ben ik bang dat ik het verkeerd zeg of zo :/

    Fayan - Stylist
    De hitte was echt niet te harden. Mijn mond voelde droog en ik snakte naar wat water, maar de luchtspiegeling leek dichterbij te komen. Leek. Ik hoopte het. Ik pak Saph's hand vast en heb daar half steun aan en trek hem half mee, zodat hij ook blijft lopen. Zo ver was het niet meer.
    "Gód, wat wil ik hier graag weg,"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LalalalallalalAboberichtje


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik kan het niet geloven dat Jip is gestopt, maar er zal vast wel iets gebeurd zijn dus ik sta volledig achter haar besluit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    'We komen hier ook wel weg,' beloof ik. Uiteindelijk. Ik weiger hier te sterven, of hier mijn hele leven te zitten. We komen steeds dichter bij de glinstering, wat toch echt steeds minder op een luchtspiegeling lijkt te lijken.
    Goddank. Het zweet loopt over mijn lichaam, het was belachelijk heet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Na een paar lange, slepende uren -tenminste, voor mij voelde het aan als uren-, kwamen we bij de bron van de glinstering. Het bleek een zilveren deurknop te zijn, zwevend in de lucht, alsof de deur onzichtbaar was.
    Ik aarzelde niet en pakte de knop vast. De deur verscheen, ging met een zwaai open en toonde een nieuwe kamer, maar voor ik kon kijken hoorde ik een bekend gegil. Ferron.
    Met een ruk draaide ik me om en ik zag hoe Ferron weer zichzelf leek te zijn. Zijn ogen hadden de normale chocoladebruine kleur terug en hij staarde niet voor zich uit. In plaats daarvan gilde hij hysterisch bij het zien van een aantal slangen die op hem af kronkelden. Wurgslangen. De grootsten die ik ook gezien had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    District12 schreef:
    Ik kan het niet geloven dat Jip is gestopt, maar er zal vast wel iets gebeurd zijn dus ik sta volledig achter haar besluit.


    Me too.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    'Blijf hier en hou die deur open.' Natuurlijk was Snow weg nu Ferron gevaar liep, anders was het allemaal veel te makkelijk geweest. Ik rende naar Ferron, maar was compleet ongewapend. de slangen vastnemen zou resulteren in een wurging.
    'Ferron, blijf stil staan'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BADTranslate schreef:
    (...)

    Me too.



    Ik mis haar zo erg


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ferron
    De slangen kwamen dichterbij en ik hoorde Saph roepen dat ik stil moest blijven staan. Bang keek ik van hem naar Fayan. Ze waren allebei doorweekt en zaten onder de wonden.
    "Wat is er aan de hand? Waar ben ik? En hoe kóm ik hier? Wat is er allemaal gebeurd?" huilde ik, terwijl ik niet probeerde te bewegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Weet je, Fayan en Saph zijn echt deze hele RPG. Ga maar na, ze vallen in een gat en ineens post niemand meer :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iedereen vind het zo spannend (cat) Nee maar inderdaad! D:

    Mensen! POST! Kom ook door die deur dan!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Welke deur?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    ik nam een aanloop en schopte zoveel mogelijk zand rond me, zodat de slangen in elk geval verblind waren. Zand was mijn enige wapen hier. Ik greep Ferron's hand en trok hem weg, hoewel het natuurlijk nog nooit zo makkelijk kon zijn. Één van de slangen had mijn been gevonden, en wond zichzelf daaromheen.
    'Ga naar fayan, ren,' vertelde ik Ferron terwijl ik hem een klein duwtje gaf. De tweede slang beet naar zijn enkels, maar ik gaf die een trap mijn mijn vrije been. Snow kennende waren ze giftig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    District12 schreef:
    Welke deur?


    die deur waar Ferron doorheen ging voor zijn marteling, die fayan heeft opengebroken, waardoor je in de doolhol komt. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.