• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Also: ninja Saph <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohjaaa die.
    Sorry er zijn hier zoveel deuren


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja, mijn personage's zaten al in het doolhof, maar toen vielen Saph en Fayan in een gat en waren ze loner met alleen een halfbewusteloze Brianna x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    District12 schreef:
    (...)


    Ik mis haar zo erg


    Zonder Jip is The Reunion niet hetzelfde, denk ik.
    Maarreh, kan ik dan nu nog steeds een rolletje vervullen?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pff, nou doe je net alsof Snow gemeen is (cat)

    Ferron
    Ik werd richting Fayan geduwd, die me meteen naar zich toe trok, even kort omhelsde en daarna door de deur duwde. Vanuit de deuropening keek ik toe hoe Fayan de slangen probeerde weg te trappen van Saph, die nog altijd gevangen zat in de greep van een uitzonderlijk groot beest...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kan een rol voor een nieuwe gevangene maken? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Je kan een rol voor een nieuwe gevangene maken? ^^


    Me wants^^
    Dan prop ik die wel ergens middenin het doolhof^^

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Fayan rende meteen naar me toe, wat het plan niet echt was geweest, maar ik kon het gebruiken. Zodra de grote slangen waren afgeleid, zocht ik zo snel mogelijk de meest zwakke plek op het lichaam. De buik.
    Waar ik dan dus zo hard mogelijk een trap tegen gaf. Het zorgde dat de grip van de slang wat losser werd, net genoeg dat ik van hem weg kon komen. Daarna greep ik Fayan's hand, trok hem zo snel mogelijk de deur door. en gooide de deur dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nieuwe martelaar/bewaker:
    1 of 2?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    They both are very sexy:9~


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I need you to pick one, hun :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: James Reedal
    Roepnaam: Jem
    Leeftijd: 21
    Rol: Martelaar/bewaker die voor Nathaniel werkt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Eenmaal door de deur aangekomen keek ik angstig om me heen, maar het leek gewoon weer zo'n grijze, betonnen kamer te zijn. Dat was weer normaal. En Ferron was weer normaal. En Saph was veilig.
    Ik was zo opgelucht over die drie feiten dat ik Saph en Ferron allebei naar me toe trok in een omhelzing, totdat Snow's stem weer door de kamer schalde.
    "Geniet ervan zo lang het duurt. Dit was fase 1, om jullie even kennis te laten maken met wat ik allemaal kan, als een soort voorproefje."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    haaaaai :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hey, Val


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.