• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik druk mezelf tegen hem aan, verstop mijn gezicht in zijn hals en dwing de tranen met moeite terug.
    "I-ik hoorde jou gillen... en Ferron... jullie werden gemarteld, maar ik... ik wist n-niet w-wie..." Ik beet op mijn lip, voelde nieuwe tranen komen en moest stoppen met praten. Ik schaamde me dood. Nu wist hij dat ik hier gewoon had gezeten terwijl ik dacht dat zij gemarteld werden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    ik knikte, terwijl de puzzelstukjes op zijn plaats vielen. De gillen waren niet echt geweest, ook dat was een truc van Snow geweest. Net als de barriére.
    'Het is over nu, maak je geen zorgen,' sus ik. 'We gaan Ferron vinden, en Cassie, en we komen hier weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Huilend lag ik op de grond, toen Dario na een tijdje er ineens was. Plotseling. Het duurde even voor doorkreeg dat hij dacht dat ik gemarteld was, dat met hem juist alles goed was. 'Dan hebben ze Aurora ook niet, Cassie. Dan was het allemáál nep.' Mijn ogen vlogen open, een nieuwe hoop was zichtbaar. Onmiddellijk dwong ik mezelf overeind te gaan staan en veegde in mijn ogen. 'Zie je dat ik gehuild heb?' 'Wel een beetje, laat mij eens. Zo, nu merk je het niet.' 'Dank je. Kom.' En we renden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte, mijn schuldgevoel nog lang niet weg, maar maakte mezelf los uit zijn greep en stond op. Even wankelde ik op mijn benen, maar dat ging snel over. Ferron's gegil was van recht voor me gekomen en dat was Saph van achteren, maar Saph was ook uit een hele andere richting verschenen. Waar moesten we gaan zoeken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    Vermoeid stond ik op, hoe lang geleden waren we ontsnapt? Uren geleden? Met alleen geren en gevaar. Ik was moe, had honger. Maar we moesten Ferron vinden. ik ondersteunde Fayan, en liep verder het bos in.
    'Ferron, kun je ons horen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    'Mama!' snikte ik. De tranen stroomden over mijn wangen en mijn voeten deden pijn van het rennen. Het was eenzaam, stil en koud. Koud, ja, echt koud, kil en klam. Mijn tanden klapperden en ik rilde helemaal, maar daar kon ik niets aan doen. Behalve blijven rennen, maar ik was zo moe... Langzamer vervolgde ik mijn weg, nog altijd huilend, maar niet meer rennend. Lopend, deze keer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ooit gedacht om dit in een story te zetten? Want stiekem lees ik dit mee via Rpg ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Patch Me Up is de story over Saph en Fayan, if you're interested.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Geen reactie.
    "Ferron?" riep ik toen ook. Ik riep opnieuw en opnieuw, maar kreeg geen antwoord. Mijn angst groeide en ik merkte hoe ik steeds sneller begon te lopen, tot ik uiteindelijk begon te rennen.
    "FERRON?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buddy schreef:
    Ooit gedacht om dit in een story te zetten? Want stiekem lees ik dit mee via Rpg ;$


    Het verhaal van Saph en Fayan word momenteel beschreven in eht verhaal van mij en Laura: Patch me up (Zie mn profiel) ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Vermoeid rende ik mee met Fayan, keek ik rond voor enig teken van fayan. Waar had Snow hem gestuurd? Waar was hij heen? Maar een antwoord bleef uit.
    'FERRON!' als er maar niets met die jonge gebeurd was. Hij had al mee dan genoeg meegemaakt...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Stemmen. Niet degenen die ik zocht en ook het woord kende ik niet - Ferron, was dat niet een naam? - maar het waren mensen, en dus liep ik daar heen, half struikelend, niet in staat de constante stroom tranen tegen te houden. Al snel herkende ik Fayan, die nog bij mij in de cel zat, met het roze haar dat ik sinds mijn vijfde niet meer vergeten was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph schreef:
    (...)

    Het verhaal van Saph en Fayan word momenteel beschreven in eht verhaal van mij en Laura: Patch me up (Zie mn profiel) ^^


    Heb je een link want je hebt me geblokt ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fayan - Stylist
    Ik bleef rennen en rennen, tot mijn blik viel op iets wat hier niet thuishoorde maar wat ik wel kende. Iets te goed.
    Met twee passen was ik er en griste het van de grond. Een blauw stukje stof. Gescheurd.
    En ik wist waar dat stukje stof vandaan kwam. Rechtstreeks van het shirt dat Ferron droeg.
    Met open mond, in shock, stond ik naar het blauwe stukje stof te staren. Ferron was weg. Weg. Ik had hem moeten redden. En nu was hij weg. Hoe moest ik ook alweer ademhalen en denken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buddy schreef:
    (...)

    Heb je een link want je hebt me geblokt ;$


    My god, echt? :/
    .. i think we were fighting once.. *Haalt je van bloklijst*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.