• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    One one one one one :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Val! *O* Moet ik mijn bewakertje, Felan het doolhof in laten duwen..?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus, nu mag Cassie om een hoekje opduiken en Fayan en Saph en Ferron tegenkomen, of zitten ze nog steeds in een aparte kamer?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hi Val ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Het liefst had ik alle mogelijke beledegingen naar hem geschreeuwd, maar dat zou alleen maar meer straf opleveren. Dus deed ik mijn armen rond Ferron en Fayan, en bleef stil. Ik was zweterig, walles deed pijn. Ik had veel slechte ideeën gehad in mijn leven. dit was de slechtste tot nu toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Val! *O* Moet ik mijn bewakertje, Felan het doolhof in laten duwen..?


    Doe wat je wil :3
    Maar wat moet ik me eigenlijk bij dat doolhof voorstellen? O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hey Val^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fae schreef:
    Dus, nu mag Cassie om een hoekje opduiken en Fayan en Saph en Ferron tegenkomen, of zitten ze nog steeds in een aparte kamer?


    Van mij wel ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Imperialism schreef:
    (...)

    Doe wat je wil :3
    Maar wat moet ik me eigenlijk bij dat doolhof voorstellen? O:


    Veel betonnen gangen, waar Nathaniel gezellig valletjes in plaatst. Oh, en er zijn af en toe kamers met verrasingen, zoals een woestijn, en andere zooi die je maar kan bedenken. ^^

    *Gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    & wie mag Nathaniel dan wel niet wezen? o;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jem Reedal
    'Ga naar binnen,' zucht ik geïrriteerd tegen de man. Zijn handen waren op zijn rug gebonden, ik herkende hem niet. Hij was opgehaald op Nathaniel's bevel, en ik mocht hem dat kut doolhof ingooien. Dichtbij de anderen, was me verteld. Het was niet moeilijk geweest. Ik gaf de man geen kans om iets te zeggen, en duwde hem door de dichtbijzijnde deur. en nu wachten tot het mijn beurt was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Imperialism schreef:
    & wie mag Nathaniel dan wel niet wezen? o;


    Nathaniel Snow, de kleinzoon van de originele president Snow. ^^ Die dus in eht begin wat mensen van eht verzet in cellen vast had gezet, en ze nu in dat doolhof heeft laten gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Verdomme. Dat woord leek wel de samenvatting van mijn hele leven te worden, eigenlijk. Maar nu over mijn leven gaan lopen klagen maakte het echt niet beter, ik zou nog altijd door een doolhof dwalen. Dwalen, verdwalen, verdwijnen. Wat leken die woorden verdacht veel op elkaar, eigenlijk. Er waren wel een paar pluspuntjes. Ten eerste was Aurora nog, min of meer veilig, bij me, hoewel ze inmiddels zelf liep. Ten tweede was daar Dario, die naast me liep met de bewusteloze Brianna in zijn armen, en ten derde had ik de medicijnentas. Pluspunt vier dook op om de zoveelste hoek: Saph, Fayan en Ferron. Een opgelucht zuchtje verliet mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn mensje dat binnenin het doolhof zit gevangen^^
    Volledige Naam: Yentl Wendelin Farnsworth
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 26
    Karakter: Ze is erg stil, en zegt niet veel. Je kan niet van haar gezicht aflezen hoe ze zich voelt, ze heeft altijd een emotieloze uitdrukking, een soort pokerface. Niemand kent haar echt, en weet niets van haar.
    Extra: Ze zat in het verzet, en vermoordde mensen uit het Capitool, zonder dat iemand het merkte. Ze kon de moorden goed verbergen, maar toen één moord uitkwam, werd ze ondekt, en hier opgesloten. Ze heeft geen relatie, en wil er ook geen.
    Foto:



    [Ik moet weg, verdoemd half uur piano oefenen >_< So, bye, guys^^]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bye!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.