• Al sinds ik scheikunde heb vind ik het ongelooflijk interessant en ik kan mezelf uren bezighouden met proefjes. Ik vind het ronduit geweldig om te berekenen hoe een stof zich aan zal passen als er iets mee gebeurt en dat dan ook te zien. We bestaan allemaal uit atomen, wauw!

    Ik luisterde net het liedje "the Scientist" van Coldplay en kwam op het idee om een scheikundige naam te nemen. Ik wilde eerst "vantHoff" doen, maar dat vond ik niet leuk klinken.

    "A chemist is a scientist specializing in chemistry.", zoals het woordenboek me vertelt.





    Ten slotte een ode aan een van mijn grootste idolen:
    Jacobus Henricus van 't Hoff.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oooooooooooh dat liedje is geweldiggggggggggggggggggggg! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een naam gekozen die dus helemaal bij je past!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uneventful schreef:
    Oooooooooooh dat liedje is geweldiggggggggggggggggggggg! <3


    Yes it sure is, my dear, but it's not the main reason why I chose this username ^_^".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zelf was ik echt blij toen ik scheikunde kon laten vallen na de derde. Maar ach, ieder z'n ding :3 Leuk liedje, btw ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat is inderdaad een leuk liedje, maar verder heb ik absoluut niets met chemie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Awesome! Scheikunde is echt gaaf. My dad's a chemist. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik heb nog nooit scheikunde gehad
    ik wacht nog tot volgend jaar
    maar het is wel een mooi nummer !!


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Toen ik scheikunde had, was ik er een ramp in. Maar het is wel een heel mooi liedje, een van mijn favorieten van Coldplay [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tempesta schreef:
    Dat is inderdaad een leuk liedje, maar verder heb ik absoluut niets met chemie.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JaiRy schreef:
    Een naam gekozen die dus helemaal bij je past!


    26 - 02 - '16

    Ik háát scheikunde, maar wel leuk dat jij het leuk vindt (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"