• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    'Je bent erg lief en ik vind het hee erg fijn dat je dit met me wilt doen,'zeg ik tegen hem en geniet van zijn aanraking over mijn arm. 'Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren, het is al vier jaar geleden..' bedenkelijk kauw ik op de binnenkant van mijn wang. Ik was niet op klaar lichte dag vertrokken, nee, ik was snachts het raam uitgeglipt met een klein tasje kleren. Voor mijn broertjes en zusje had ik een klein briefje achter gelaten waarin ik had geschreven dat het niet mijn bedoeling was ze achter te laten maar dat ik geen keus had. Die avond was zo uit de hand gelopen, ik had echt geen andere keus meer.

    [geeft niks! :) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Ik glimlach als Kate zegt dat ik lief ben en ze het fijn vind dat ik mee ga. Het doet me goed dat Kate het fijn vind.
    'Ik weet zeker dat ze het leuk vinden om je weer te zien.' Ik denk aan mijn eigen zusje, ze vind het altijd geweldig als ik langs kom. Al is dat wel iets vaker. Ik kijk op de klok die aan de muur hangt, het is al tegen negenen.
    'Waar wonen ze ergens?' ik heb geen idee hoe laat we dan vertrekken, en met welk vervoersmiddel we gaan. Meestal reis ik met de trein of ander openbaar vervoer omdat het goedkoop is.

    Kaithlynn

    'Achter het centrum dus we kunnen de bus pakken vanuit hier,' antwoorde ik. Wat ging ik doen, hoe kwam ik daar aan? Zou ik aan bellen, aankloppen of wachten tot er iemand naar buiten ging? Ik fronsde even bedenkelijk mijn wenkbrauwen, dat was een zorg voor morgen. Mijn blik gleed ook even naar de klok, bijna negen uur.. Normaal gesproken hing ik nu ergens al ketzat in de kroeg. Ik glimlachte kort, maar nu lag ik lekker warm bij Damian op de bank en we hadden, ondanks hoe moeilijk het even was, wel een gezellige avond gehad! Zonder drugs en zonder alcohol! 'We beginnen al goed, allebei nuchter,' zei ik met een brede grijns tegen Damian.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Oke dat is nog te doen qua reizen.' zeg ik. Lachend begint Kate over alcohol.
    'We beginnen al goed, allebei nuchter,' zegt ze erover. Zelf moet ik er ook van lachen.
    'Ik kan de aankomende dagen even geen alcohol of iets meer op, achterelkaar een fles sterke drank naar binnen werken is nou niet het lekkerste.' Het doet me goed dat de avond, en middag, gezellig zijn verlopen. Vaak had ik Kate nog niet gesproken, maar dit is veelbelovend.

    [wat hebben al mijn personages? bijna iedereen is iets aan het doen met een meisjexD]

    Kaithlynn

    Ik schud mijn hoofd. 'Anders ik niet, wat er het weekend is gebeurt heeft mijn ogen even goed geopend,' zeg ik daarna. Gelukkig was ik toen niet al te bezopen en kon ik nog goed relativeren, zo had ik Madeline ook weggekregen daar. Maar dat lag nu achter me, Madeline was oke en ik was er ook goed weggekomen. Vanaf vandaag begon voor mij een nieuw begin, dankzij Damian was ik een hoop van mijn last kwijt en we zouden elkaar er wel doorheen helpen. Stiekem onderdrukte ik een diepe gaap en rolde me iets meer op tegen Damian aan.

    [haha, jou personage zijn intressant en gewild onder de meisjes! :D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Zijn we allebei op het goede pad dus. Elk nadeel heeft z'n voordeel.' Ik weet niet eens hoe ik dat spreekwoord ken. Kate rolt iets verder in mijn arm en ik pak haar iets beter vast. Als het aan mij licht blijven we hier nog een tijdje liggen. Ik leg mijn hoofd tegen haar aan. Langzaam sluit ik mijn ogen en merk dat Kate ook moe begint te worden, een dag zonder drank is best vermoeiend. Ik pak de deken die achter me ligt en leg hem over ons heen. Ik ben best benieuwd naar morgen hoe ze zullen reageren. Nog steeds hoop ik dat er niks mis gaat en dat ik mijn handen niet hoef te gebruiken.

    [schijnbaar, mijn personages hebben meestal 1 ding wat hun typeert en dat steeds terug komt]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:17 ]

    Kaithlynn

    Ik knik als reactie op zijn antwoord, terwijl hij ook dichter tegen me aan komt liggen slaak ik een klein tevreden zuchtje. Als hij de dekens over ons heen trekt sluit ik ook mijn ogen. Morgen zou een lange dag worden, ik hoopte dan ook maar dat ik een goede nacht slaap te pakken kreeg. Ik gaapte nog een keer, dit keer diep, en zakte toen in een diepe maar toch ietwat onrustige slaap.

    [En dat maakt hem dan zo aantrekkelijk :D]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Langzaam voel ik Kate in slaap vallen. Ik blijf over haar arm strelen als ik merk dat ze wat onrustig is. Het duurt nog best lang voordat ik zelf ook in slaap val. Zelf slaap ik altijd wel goed en rustig. Ik word nog redelijk vroeg wakker en merk dat Kate nog steeds tegen me aan ligt. Heel voorzichtig sta ik op en laat haar verder slapen. Ik pak wat schone kleren en loop stil naar de badkamer. Ik haal het verband van mijn handen en stap in de douche. Mijn rechterhand is al bijna helemaal genezen, maar mijn linkerhand nog niet. Om er nieuw verband omheen te gaan doen is wat overdreven. Frisse lucht doet het ook altijd goed. Na me lekker gedouchet te hebben kleed ik me weer aan en loop naar de keuken. Als ik merk dat Kate nog steeds slaapt begin ik zacht wat in de kastjes te rommelen en dek de tafel.

    Kaithlynn

    Voor het eerst sinds een paar jaar werd ik wakker zonder hoofdpijn en zonder een inmens droge keel, de resten die alcohol en drug achterlieten. Ik hoor Damian zachtjes rommelen in de keuken en aan de tafel. Nog even blijf ik liggen, dit was lekker wakker worden. Na een paar minuten open ik mijn ogen en duw me langzaam overeind. Over de bankrand heen kijk ik naar Damian, die de tafel is gaan dekken. Nog versuft van het slapen blijven mijn ogen hem volgen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht, zo wilde ik elke morgen wel wakker worden. 'Goeiemorgen,' zeg ik schor tegen hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Ik zet de laatste dingen op de tafel en hoor dan wat beweging uit de kamer.
    'Goeiemorgen,' zegt Kate, ze klinkt een beetje schor. Ik kijk op en zie dat ze wakker is. Snel loop ik in haar richting.
    'Goeiemorgen, een beetje goed geslapen?' vraag ik redelijk opgewekt. Zo vrolijk was ik nog niet vaak wakker geworden. Ik zie dat ze haar kleren van gister nog aan heeft. Mijn gedachten werken even snel en bedenken dat ik nog kleren van m'n zusje heb liggen.
    'Volgens mij heb ik nog wel wat kleren van mijn zusje liggen die je moeten passen,' zeg ik tegen haar als ik langs haar op de bank ga zitten. 'En de tafel is gedekt.' Dit was een goede keuze geweest, om Kate hier te laten slapen. Dit zou ik de aankomende dagen niet erg gaan vinden.

    Kaithlynn

    'Volgens mij heb ik wel goed geslapen, zoiezo heel vast,' antwoord ik en woel de vlecht uit mijn haren, zodat deze in losse krullen over mijn schouders terug vallen. Asl hij zegt misschien wat kleren voor me te hebben knik ik kort. 'Oh, als dat kan zou dat fijn zijn.' reageer ik daarna en rek me even goed uit. 'Misschien dat we straks ook even langs mijn werk kunnen gaan?' vraag ik hem terwijl hij langs me komt zitten. 'Dan kan ik mijn kleren daar uit mijn kluisje halen en meenemen naar hier.'
    Ik draai me vervolgens om naar de gedekte tafel, grijns breed en geef hem even een korte, aarzelende knuffel. Gewoon omdat ik dat fijn vond en wilde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Is ook goed, dan gaan we na het eten even naar je werk en dan weer terug zodat je je kunt omkleden,' zeg ik. Ik krijg een korte knuffel waardoor ik nog meer ga glimlachen. Ik ga aan tafel zitten en begin rustig aan mijn ontbijt. De tafel was niet overdreven gedekt, maar er stond genoeg op.
    'Tast toe,' zeg ik na een hap van mijn boterham genomen te hebben. Er staat een kan met warm water voor thee. 's Morgens vind ik thee altijd lekkerder om mee wakker te worden. Ik schenk wat water in een mok en hang een theezakje erin. Tijdens het dekken van de tafel had ik mijn portemonnee terug gevonden, die ik gisteravond had weggegooid.

    Kaithlynn

    'Hmm, lekker!'reageer ik. Mijn maag begint te knorren bij het zien van boterhammen. Net als Damian vul ik een mok met water en hang er een theezakje in, daarna begin ik een boterham te smeren, waar ik vervolgens verlekkerd een hap uit neem.
    Als we beide vol zitten, begin ik de tafel af te ruimen. Het enige wat ik laat staan zijn onze mokken met thee en de rest breng ik naar de keuken. Ruim de spullen netjes terug in de kastjes en was onze bordjes en messen onder de kraan af. Daarna ga ik terug op de stoel zitten om mijn thee verder op te drinken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Als we klaar zijn helpt Kate met het opruimen van de tafel. We drinken de thee nog op en ik pak mijn spullen.
    'Klaar om te gaan?' vraag ik na een tijdje. Het werk van Kate is niet echt ver van mijn huis, toch kom ik er niet vaak. Ik loop vast naar de gang en haal onze jassen.

    Kaithlynn

    'Jup, klaar om te gaan,' reageer ik, trek mijn pumps terug aan en neem van hem mijn jas aan. Zodra ik mijn jas aan heb loop ik achter hem aan naar buiten. Het is nog steeds fris buiten dus ik steek mijn handen diep in mijn zakken. 'Als het goed is krijg ik vandaag ook meteen mijn weekloon,' zeg ik tegen hem als ik dicht langs hem ga lopen. 'Kunnen we tussendoor misschien ook wat boodschappen halen?' vraag ik hem daarna. Ondertussen was ik met mijn hoofd al ergens anders, als we mijn kleren hadden gehaald en ik me omgekleed had dan zouden we met de bus richting het centrum gaan. Daar zouden we langs gaan bij het huis van mijn ouders. Ik rilde even bij die gedachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'