• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Hi Reina!
    *kijkt verveeld naar TV*
    God, waarom laten ze ons niet gewoon een serie maken van onze mooie topics?! *zapt opnieuw*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Hi Reina!
    *kijkt verveeld naar TV*
    God, waarom laten ze ons niet gewoon een serie maken van onze mooie topics?! *zapt opnieuw*


    Waarom zenden ze neit gewoon 24/7 Glee uit, en nemen ze de oude schrijvers neit terug zodat we weer fatsoenlijke verhaallijnen krijgen? *boos*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Exactly! Glee is awesome ^^
    *kijkt nu naar Fanboy&Chumchum*
    Wauw, het faalt zelfs als het niet nagesyngroniseerd is :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I have no idea what that is...
    *Gaat verder glee herkijken* Brittana en Faberry ftw *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yay ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ...
    Warom duurt het zo lang voor het 6uur is o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I'm back *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eventjes dan, tot ik moet eten :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yay!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Post je laatste Saph post eens :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Godver, denk na, je hebt zat zooi van de bodem gevist, je hebt dit zo vaak gedaan!
    ik zwom/kroop over de bodem, terwijl ik met mijn handen de grond aftaste. sleutel, iets om fayan mee te redden... De vlekken dansten sneller voor mijn ogen, ik had geen zuurstof meer, ik moest-
    Iets kouds raakte mijn rechterhand, en meteen sloot ik mijn vingers er om heen. Een sleuteltje! Zo snel als ik kon, wat niet erg snel was momenteel, zwom ik terug naar Fayan. Zijn bloed walmde door het water, alles rond me zag rood. Maar het hangslot viel op de grond, de kettingen volgde. Fayan viel voorover in mijn armen, te zwak om te zwemmen.
    zwakjes sleepte ik hem naar boven, vechtend tegen de duisternis die me probeerde onder te trekken.
    Ik val niet flauw. Ik laat Fayan niet in de steek. Wanhopig voel ik met een hand tegen de glazen plaat aan, terwijl ik met de andere hand fayan vasthou.
    een scherpe pijn in mijn hand, meer bloed in het water. een rand, een gat, een kans op zuurstof. Met mijn laatste kracht duw ik Fayan omhog, waarna ik zelf ook naar de lucht hap. Zuurstof, een bloedende fayan naast me. En toch val ik flauw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Hoestend en proestend probeer ik zoveel lucht door mijn verkrampte longen te laten stromen, hoest het water uit en hou een lijkbleke Saph vast, die met gesloten ogen nog maar net boven het oppervlak drijft.
    Ik zet mijn pijn aan de kant, klim op het gladde glas, hoop dat het niet breekt en trek daarna Saph met heel erg veel moeite omhoog. Ik heb amper kracht in mijn armen, maar uiteindelijk lukt het, kan ik hem op het droge krijgen.
    Uitgeput zak ik naast hem neer, doe een halve poging mijn wonden dicht te duwen en met mijn andere hand probeer ik Saph wakker te schudden.
    "Saph... Saph, wordt wakker.."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Alles rond me is zwart, ik lijk te duizelen in eht niets. ik heb het koud, behalve dan aan mijn rechterhand. Wat is er gebeurd?

    Langzaam doe ik mijn ogen open. Lucht. Een glazen opperval onder one. Fayan die bloedend en proestend naast me ligt, me wakker schud. We zijn er uit.
    'Sorry,' mompel ik zwakjes, waarna ik recht ga zitten. De verbanden zijn onbruikbaar, dus doe ik mijn kletsnatte t-shirt uit, wring eht zo goed mogelijk uit en scheur lappen stof er vanaf om fayan's wonden dicht te binden. alleen om eht bloeden te stelpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    --

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 19:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ASDFGHJKL, Lau, Patch me up heeft 20 abos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.