• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Saph Amero
    'Wat?' Ik kijk naar Fayan, die met grote ogen anar Ferron staart. Eeen camera? Ik kijk naar Ferron, die ons met grote, enge ogen aanstaart. Alleen zijn pupillen bewegen, verkleinen, zoomen in...
    Meteen doe ik mijn hand over Ferron's ogen. Dat was dus hoe we in de gaten werden gehoudem


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Snow was overal op voorbereid. Hij wist dat als we gingen ontsnappen, dat we Ferron nooit zouden achterlaten. Maar met Ferron konden we nooit ontsnappen. En zonder hem ging ik niet weg. Het was overduidelijk; we zaten hartstikke vast.
    "Dit heeft geen zin," zucht ik verslagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    ik knikte stilletjes. dit was een dom idee geweest. We liepen in rondjes, Fayan zag er steeds zwakker uit...
    'Auw!'
    Een plotselinge hitte brandde tegen mijn hand aan, de hand die over Ferron's ogen lag, waardoor de huis plots vuurrood zag. Zelfs dáár was Nathaniel op voorbereid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Opeens trok Saph met een pijnlijke kreet zijn hand weg en zag ik rode plekken, alsof hij zich gebrand had.
    Ferron staarde voor zich uit, de camera's zoomde in en een klein lachje speelde over zijn mond. Maar het was niet zijn lach.
    "Misschien... moeten we de weg terug zien te vinden?" zuchtte ik, maar wist dat dat ons nooit meer zou lukken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Kwaad staarde ik recht in Ferron's camera ogen. Het liefst zou ik weigeren, gewoon om Nathaniel te kloten. als we terug gingen werden we zeker gestraft...
    'Hoe zouden we een weg terug moeten vinden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Je hebt gelijk. Dat kan niet, we moeten doorgaan..." Maar ik begon steeds meer te denken dat Snow dit expres zo gepland had. Dat dit zo moest gebeuren en dat ons nog heel wat stond te wachten. En dat was geen prettig idee, aangezien de Morfling al bijna helemaal uitgewerkt was en ik dus zo uitgeschakeld kon zijn. Dan stond Saph er alleen voor...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Er moest een uitweg zijn. Een stuctuur door de doolhof. Maar we hadden geen enkel middel voor oriëntatie, geen enkele manier om te weten welke kant we opmoesten...
    'en dat word saai,' mompel ik. Ik herhaal mezelf met een kleine glimlach.
    'dat word saai, of niet Snow? Je kan ons niet rustig in rondjes laten lopen. Ooit moet je iets doen.'
    en dat zal er een manier zijn om te weten waar we heen moeten. nou ja, dat hoor ik. Want dit is pure bluf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Opeens ging Ferron's mond open, maar de stem waarmee hij sprak was ook niet van hem. Het was die van Snow.
    "Heb geduld, Saph, heb geduld... wil je zo graag weer gemarteld worden?" sneerde de stem. Snel wendde ik mijn blik af. Het was doodeng om Ferron zo te zien, met die andere ogen en die stem. Waar was mijn broertje heen? Wat hadden ze met hem gedaan? Maakte hij dit ook allemaal mee, maar kon hij er niets aan doen?
    Maar opeens hoorden we een luide klik en vervolgens viel de grond onder onze voeten weg, stortten we naar beneden, een zwart gat in...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik wilde iets terug snauwen tegen Snow, had hem een klap verkocht als ik me niet had gerealiseerd dat hij Ferron in zijn macht had. Toen verdween de vloer. Ik greep metteen naar fayan en Ferron, maar greep bij beiden er naast. alleen viel ik de duisternis in Hoewel ik fayan en Ferron ook had zien vallen. Maar op eht moment zag ik niets, en weigerde ik een kik te geven, ondanks het misselijkmakende gevoel in mijn onderbuik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    We leken eeuwen te vallen, maar toch ook weer seconden. Totdat we ineens schijnbaar de bodem hadden bereikt, wat bestond uit niets meer dan water. We zakten als bakstenen naar beneden door de snelheid die we hadden gemaakt en het water sloot zich meteen boven mijn hoofd zodra ik kopje onder ging.
    Ik zag Ferron, maar die was niet gezonken en zijn benen verdwenen, alsof hij op de rand was geklommen. Maar door het water heen zag ik zijn ogen op ons branden, griezelig groot en vervormd.
    Ik spartelde met mijn armen, zag mijn verbanden losweken en schopte met mijn benen om omhoog te komen. Eenmaal daar knalde ik tegen het oppervlak, waar schijnbaar een glazen plaat overheen was gelegd.
    Op de plaat waren woorden geschilderd.
    Er is maar één uitweg. Maar kun jij hem op tijd vinden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (Holy- fuck you, Snow.)

    Saph Amero
    Oh, serieus? Dat was het eerste wat ik dacht toen het water zich om me heen sloot. Ik ben van District vier, en hij gooit me in eht water? Snow is een idioot. Ik zie Fayan, ook hij zwemt omhoog. Wat een slechte marteling. Zodra ik bij het water opervlakte kom, en ik me klaarmaak om eindelijk adem te halen, knal ik met mn hoofd tegen glas. Klootzak.
    Best, ik zoek wel een andere weg.
    Ik grijp Fayan's hand vast. En trek hem naar beneden. Hij kijkt paniekerig, en ik merk dat zijn verbanden losweken. Shit, nu maar hopen dat hij neit begint te bloeden...
    Maar voor nu focuss ik me op het donkere, koude water, op zoek naar de enige uitweg. Maar we hadden weinig tijd; en weinig zuurstof.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    rkfjjkwa. En nu wordt het spannend en moet ik bijna afsluiten voor fucking PEP stage o.o

    Fayan - Stylist
    Saph trok me dieper het koude water in en dat ging geheel in tegen wat ik van plan was. Waarom omláág als zuurstof omhóóg was? Maar ik dacht terug aan de keer dat hij mij van de verdrinkingsdood had gered en dat hij uit vier kwam en dus zo ongeveer opgegroeid was in het water.
    Ik deed mijn uiterste best om rustig te blijven en het weinige lucht dat ik nog in mijn longen had niet uit te blazen, maar ik kreeg het steeds benauwder, vooral toen ik naar het glazen oppervlak keek.
    Het verband dat op mijn borst was geplakt liet als eerste los en meteen voelde ik het water branden als zuur op de nu blootliggende wonden, die meteen weer bloedden. Dit was geen gewoon water.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nuuuuuuhh o.o

    Saph Amero
    mijn eerste instinct was geweest de glazen plaat af te tasten, op zoek naar het gat. Maar van zo dichtbij leek alles van glas, zou ik het gat zo makkelijk over het hoofd zien. Dus pas toen er twee meter afstand tussen ons en het oppervlak was, begon ik te zoeken. De zwarte vlekken die voor mijn ogen dansten hielpen niet, Maar ik kon Fayan nu niet teleurstellen, niet nu! Hopeloos zicht ik verder, Fayan's hand stevig in de mijnen. Pas toen een rood wolkje door het water langs me dreef, keek ik terug naar fayan. Het verband was los, hij bloedde. Shit, shit, wat nu?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het brandde als een idioot en ik moest echt heel erg moeite doen om nu niet te gaan gillen en daarmee mijn laatste zuurstof te verbruiken.
    In plaats daarvan zwom ik in paniek weer omhoog. Tot ik van achteren vast werd gegrepen door iets sterks en metaalachtigs. Fijn, nog zo'n klote grijparm.
    Hij sleurde me mee naar de bodem, waar ik stevig vast werd gezet met een paar kettingen. Wanhopig probeerde ik mezelf los te trekken, raakte compleet in paniek. Ik ging verdrinken. Ik ging hartstikke dood!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Pas toen fayan van me werd wegetrokken begon ik echt in paniek te raken. Die kolootzak van een Snow. Ik zwom direct omlaag, maar alles duizelde me. Er hing een handslot omheen, de kettingen zaten stevig vast. ik moest de sleutel vinden, typisch. in paniek keek ik naar de bodem, zoekend naar een glinstering. Fayan bloedde, had weinig zuurstof, we moesten hier uitkomen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.