• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    sheeeeeeez, ik ga maar weer... ik moet nog een boek uitlezen voor morgen D:
    & misschien spring ik morgen dan wel ik, 'k zie wel. ik snap het zelf ook al niet meer :'$
    Cya!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Bye, Val


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fae schreef:
    Dus, vanaf nu lopen Cassie (met Aurora op haar nek en de medicijnentas in haar hand) en Dario (die Brianna draagt) rustig mee en zeggen niks, ofzo :'D

    Lol, dan kan ik ook niks meer, maar ik ga zoiezo slapen.
    Tot morgen. (:
    Xxxxx! (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    OKE I'm back.
    Voor de mensen die er niks van snappen:
    Alle mensen die in de quote boven staan genoemd zitten nu in cellen. Fayan heeft de deur opengegooid die de enige uitweg was en daar gaat zo meteen iedereen doorheen, waar ze terecht komen in een doolhof van gevaren. Ze zijn dus niet ontsnapt.

    En Felan zouden ze onderweg tegen ze kunnen komen? Dat ze dan langs nóg een cellenblok komen met meer personages van het vorige topic (stylisten of zo) en daar zit hij bij? En dan nemen ze hem mee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bye, Val. Bye, Rose, Bye, mezelfxD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haai, Lau.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bye Lisanne (;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    hey lau *wijst naar sucky post paar paginas terug*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laura!!!*wijst naar post*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    De deur vloog open, maar daarachter leek alleen een gang te zijn met nog een deur, die op een kiertje stond.
    Ik had geen tijd om te kijken wat daarachter was, maar keek wanhopig het cellenblok in.
    "Hierheen!" riep ik in zijn algemeen. Prim vroeg wat het plan was, maar ik kon haar niet meer informatie geven dan 'ontsnappen'. Want meer wist ik nog niet. Er was geen plan. Het was gewoon een wanhopige poging om hier weg te komen.
    Saph droeg Ferron en daar was ik hem meer dan dankbaar voor.
    Dankzij de Morfling voelde ik geen pijn, maar ik trilde wel en het voelde alsof ik ieder moment door mijn benen zou zakken.
    Doorgaan, Fayan. Doorgaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    brb


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    'Fayan ze hebben haar,' zeg ik.
    Ze hebben haar en ze martelen haar. Om mij te laten flippen en me gek te laten maken. Ze is hier ergens en ik sta erop om haar te vinden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    back


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Nu of nooit, Saph. Ik droeg Ferron de deur door, waarna fayan een andere deur opendeed. We hadden twee keuzes, links of rechts. Nu maakte het even niet uit, we moesten weg. Zo snel mogelijk gingen we links. ik hoorde voetstappen achter ons, andere zouden gevolgd zijn. Opnieuw een splitsing, drie keuzes, Een doolhof van gangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.