• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Saph Amero
    Dit was niet eens mogelijk. Een woestijn met geen enkele ontsnapping, in een gevangenis faciliteit? Fuck. We lopen nog wat verder, maar de hotte is zo belachelijk dat ik al snel weer stil sta. Geen enkele vorm van beschutting hier, zelfs geen rotsen.
    'Wat wil je dit keer bereiken, Snow?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Bereiken? Ik laat jullie hersentjes werken, gewoon, wat lol maken, wat spelletjes tussendoor. Geniet van de rust, jongens."
    Ik schrik opnieuw als de stem vanuit Ferron komt. Ik denk niet dat ik daar ooit aan zal kunnen en willen wennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Ach val dood,' verzucht ik terwijl ik in een zandbank neerplof en Ferron naast me leg. Rust, ja vast. Ik verwacht al van alles, zandstormen, monsters... Van die enge zandwormen die je in vage horrorfilms ziet.Bezorgd kijk ik naar fayan. ik ben wel blij dat zijn wonden verbonden zijn, nu komt er tenminste geen zand in.
    'Gaat het een beetje?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zak naast hem neer en veeg het zweet van mijn voorhoofd. Yuk. Zweet. Ik wil een douche. En dat ijskoude water uit de vorige kamer lijkt steeds aantrekkelijker, maar die deur is verdwenen. Samen met de gehele muur trouwens.
    "Ik red het wel. Hoe voel jij je?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Warm, kut, kwaad, geïrriteerd, moordlustig naar Snow toe...
    'Gaat wel,' antwoord ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn goede schouder leun. De honger begon toe te slaan, dat kon er ook nog wel bij. maar we konden Nathaniel niet laten winnen.
    Waar zou de uitweg zitten? In een luchtspiegeling verborgen? Onder het zand?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    brb. fooood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omnomnom


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *heeft net bloemkool op*
    Aloi mensheid^^

    (Aloi= Allo+Hoi)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *Brainstorming* Hi (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niet blij me te zien? *evil laugh*
    Je doet de (no_chears) smilie erbij, dus nu voel ik me ongewenst^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ff naar de winkel, 20 mins


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aloha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hoi, Rose


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aloi Rose.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *denkt hard na over iets wat ze met haar loner personage's gaat doen waarvan alleen Fayan en Saph ook maar weten hoe ze heten (nu ik erover nadenk weten ze dat niet eens - Cassie is een roepnaam) en die zitten in een grot*


    *kan gek genoeg niets bedenken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.