• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    kfjajkw. Oké, laatste post, dan ga ik en ik ben om uhm 6 uur terug o.o Tot straksjes <3

    Fayan - Stylist
    De rest van mijn verbanden raakten los, maar het was eerder alsof ze losgetrokken werden dan dat ze los weekten. En alle wonden brandden, alles begon te bloeden.
    Ik zag Saph naar me toe zwemmen, zag hem naar daarna wanhopig op zoek gaan naar een sleutel.
    Ik hoopte dat hij die snel gevonden had, want dankzij de pijn hapte ik toch per ongeluk naar lucht, waarbij mijn laatste restje zuurstof verbruikt werd en het brandende water mijn longen in stroomde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Godver, denk na, je hebt zat zooi van de bodem gevist, je hebt dit zo vaak gedaan!
    ik zwom/kroop over de bodem, terwijl ik met mijn handen de grond aftaste. sleutel, iets om fayan mee te redden... De vlekken dansten sneller voor mijn ogen, ik had geen zuurstof meer, ik moest-
    Iets kouds raakte mijn rechterhand, en meteen sloot ik mijn vingers er om heen. Een sleuteltje! Zo snel als ik kon, wat niet erg snel was momenteel, zwom ik terug naar Fayan. Zijn bloed walmde door het water, alles rond me zag rood. Maar het hangslot viel op de grond, de kettingen volgde. Fayan viel voorover in mijn armen, te zwak om te zwemmen.
    zwakjes sleepte ik hem naar boven, vechtend tegen de duisternis die me probeerde onder te trekken.
    Ik val niet flauw. Ik laat Fayan niet in de steek. Wanhopig voel ik met een hand tegen de glazen plaat aan, terwijl ik met de andere hand fayan vasthou.
    een scherpe pijn in mijn hand, meer bloed in het water. een rand, een gat, een kans op zuurstof. Met mijn laatste kracht duw ik Fayan omhog, waarna ik zelf ook naar de lucht hap. Zuurstof, een bloedende fayan naast me. En toch val ik flauw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hai!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hey Rose ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hum, hoe ga ik Cassie ooit iets laten doen als iedereen die überhaupt weet hoe ze heet flauwgevallen in een meer ligt... *denkt hard na*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uhhh... Pff, stiekem wil ik een nieuw persoontje/handlanger voor Nathaniel aanmaken, maar daar heb ik nu nog geen zin in..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ghehe ^^
    Of ik wacht gewoon tot Laura terugkomt en dan laat ik Cassie doktertje spelen ofzo x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *O* Laura is om zes uur terug zei ze ^^
    *Gaat toch dat persoontje aanmaken voor straks- because i'm cool 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *gaat tegen zichzelf lullen :'D*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Altijd leuk (joehoe) :'D
    Hey Rose, do you has msn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Of course ^^
    *gaat het pb-en omdat ze haar msn niet in een topic wil*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo ^^
    Maar ik moet wel eerst even Messenger installeren op de laptop van mijn ouders :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haii (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik ga mijn msn denk ik wel gewoon in dit topic gooien, alsof ik al niet heel veel mensen heb die ik niet ken. (A)

    Reinakanaal@msn.com

    Add me ;D


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.