• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Hi ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Warm, kut, kwaad, geïrriteerd, moordlustig naar Snow toe..
    'Gaat wel,' antwoord ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn goede schouder leun. De honger begon toe te slaan, dat kon er ook nog wel bij. maar we konden Nathaniel niet laten winnen.
    Waar zou de uitweg zitten? In een luchtspiegeling verborgen? Onder het zand?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk hem even kort aan en druk dan een kusje op zijn wang, weet even niet meer wat te doen.
    Zwijgend kijk ik de zo te zien eindeloze woestijn rond. Er was alleen zand, meer niets. Hoewel... in de verte zag ik iets glinsteren, maar was dat niet gewoon een luchtspiegeling?
    "Daar..." ik wees met mijn vinger. Misschien zag Saph het ook wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    hoopvol keek ik in de richting van Fayan's vinger. Een kleine glinstering, erg ver weg.
    'Het kan een luchtspiegeling zijn, maar we kunnen het proberen...' Beter dan niets doen.
    Ik sta op, en help Fayan op zijn benen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...
    Dude. Er staat Fayen in de beginpost. Met een e.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ... Jip's schuld :'D *kijkt naar vorige topic* Yup, Jip's schuld


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ghehe. *vind het stiekem heiligschennis*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik hou Saph vast zodra we allebei staan en kijk twijfelend om.
    "Laten we hem maar hier laten, voor het geval het niets is... kunnen we altijd nog terug.." maar nadat we een paar meter gelopen hebben, staat Ferron uit zichzelf op en loopt met ons mee. My god. Had Saph hem dus helemaal niet hoeven dragen. Logisch ook, zijn ogen zijn de camera, hij moet wel volgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wacht, waarom staan Jip's personages niet meer in de beginpost?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jip is eruit gestapt ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *nodds sadly*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Als het Ferron niet was geweest had ik hem een klap verkocht. Nee, gratis gegeven. Met een bonus schop.
    Zwetend en puffend lopen we door het zand, waardoor iedere stap net zwaarder word. Mijn schoenen heb ik uitgetrapt, er kwam toch alleen maar zand in. Dan loop ik liever op blote voeten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Jip is eruit gestapt ):


    Oh, why?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aloi, peopletjes.
    Ik vlieg.
    Ik bliep.
    Ik val.
    Dagdag.

    *dit suckt veel harder, Rose en Lizz.*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Full


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.