• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    But Lizz is offline


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja o.o Ineens weg o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien hebben haar ouders haar van de computer getrapt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja, of ze heeft weer last van internetfalen (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kan ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Halleu. Niemand hier? Dan vertrek ik weer^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Jezus, Dario, wij hebben wel echt de neiging om alles om ons heen te verpesten, hé?' vroeg ik geërgerd na de zoveelste gang. 'Nogal,' mompelde hij, maar er speelde een glimlachje om zijn lippen. Niet dat hij de situatie grappig vond - alleen mijn opmerking, vermoedde ik. Het meisje, Brianna, lag nog altijd in zijn armen en Aurora zat nog steeds op mijn schouders. En de tas, de tas met medicijnen natuurlijk, die had ik ook bij me. Dat was best een goed idee geweest, als ik zo naar Brianna, Ferron en Fayan keek.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Weet ik veel! De paniek slaat nu echt toe, we lopen al tien minuten in rondjes, of vierkanten, elke gang ziet er het zelfde uit! Er is geen ankele manier om ze uit elkaar te houden. Fayan ziet er slecht uit, dit is natuurlijk lastig voor hem. Ferron kijkt nog steeds naar hem met zijn rood met witte ogen.
    'Rechts,' fluister ik trillerig, terwijl ik mijn paniek onder controlle probeer te houden. Niet dat het uitmaakt, we staan net zo snel bij een nieuwe splitsing.

    Sorry jongens, mijn internet kapte er gister plots mee. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dacht ik al wel (cat) Maar is niet erg :'D

    Fayan - Stylist
    Langzamerhand zie ik hoe Saph steeds paniekerig wordt en niet meer weet wat hij moet doen. Logisch, ook. We gaan splitsing naar splitsing, maar alle gangen lijken op elkaar. Of ze zijn hetzelfde en we komen gewoon niet vooruit.
    "Misschien is het beter als we eerst even gaan zitten en nadenken, want dit schiet niet op," zeg ik. Ik wil wel naar Saph kijken, maar dan zie ik Ferron ook en zijn ogen branden nog steeds in mijn rug. Knipper, gek! Kijk weg!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    ik knik en leg Ferron neer op de grond, tegen de muur aan. De enige reden waarom ik het er mee eens ben, is omdat Fayan ook zijn rust nodig heeft. Daarna begin ik koortsachtig de muur te onderzoeken. Hoog, grijs beton. glad, geen vlekken of scheuren. niets waardoor hij uniek is. Het zelfde geld voor de vloer. en het plafond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Er moet een uitweg zijn. Er moet íets zijn!" het feit dat er niks was, geen vallen, geen andere deuren, ramen, kieren of wat dan ook, maakte het nog erger. Er was niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'we moeten gewoon rustig blijven,' antwoord ik hoewel ik zelf net zo paniekerig ben en het lieft mijn vuist tegen die irritant muur sla. Er zouden zelfs camera's moetwen zijn, Nathaniel heeft dit ding gebouwd. Maar ik zie er geen. En toch...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De Morfling werkte heel langzaam weer uit en ik voelde een dof gevoel op de plekken die verbonden waren en mijn been trilde dankzij de inspanning.
    "Saph, ga even zitten. We moeten rustig nadenken."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    'Hoe kan ik rustig nadenken, er is geen enekele manier om hier uit te komen!' antwoord ik half wanhopig, waarna de muur toch nog een trap krijgt. Niet dat het veel uithaalt, het is tenslotten Beton. Maar daarna plof ik toch tussen Fayan en Ferron neer. Ferron kijkt ons nog steeds aan, ik voel me ongemakkelijk. Bekeken, hoewel het lijkt dat Ferron zelf niet veel ziet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik pak Saph's hand vast en kijk vluchtig weer naar Ferron. Hij lijkt wel alsof hij ons scant of zo, analyseert... volgt... hij knippert niet, maar zijn pupillen... die worden af en toe groter en af en toe kleiner, net als, net als..
    "Een camera!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen