• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik keek nog een laatste keer achterom, liet de deur open en wenkte wanhopig naar de rest. Waarom kwam niemand mee? Waarom kwamen ze niet in beweging?
    Maar daarna volgde ik Saph, die Ferron droeg. Het liefst nam ik het van hem over, maar ik zou meteen door mijn benen zakken en dan kwamen we nergens meer.
    Ik volgde Saph, maar waar wáren we in godsnaam? Afslaan, weer afslaan.. splitsingen... wat was dit?
    "Saph... hoe komen we hier ooit uit..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Fuck, ik had kunnen weten dat het niet zo makkelijk zou zijn.
    'we vinden wel een uitweg,' antwoord ik, terwijl ik probeer te beslissen welke kant we opmoesten. ik had geen idee. Elke gang was hetzelfde!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Wat als dit geen uitweg was? Ik kreeg een steeds slechter voorgevoel, voelde me ongemakkelijk terwijl ik voort hinkte, gang na gang na gang.
    Uiteindelijk gingen we weer door een deur, maar toen die met een klap achter me dicht sloeg en op slot zat wist ik het zeker.
    "Het was een val..." Ik sprak het hardop uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zeg mensen van hier die ook in Snowflakes RPG'den: komen jullie nog eens langs?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    >.< ik zou neit weten wat ik daar kan doen.. o.o

    Saph Amero
    Een val. Fijn. En we zijn er met open ogen ingetuint.
    'Verdomme,' zucht ik, terwijl ik behoedzaam rond me kijk. ik vertrouw niets meer. als dit een val is, kijkt Nathaniel toe. wacht op het juiste moment om aant e vallen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uhm, alles. Want je hoeft er niet in te springen of zo, kan best opnieuw beginnen. :'D

    Fayan - Stylist
    "Saph, wat moeten doen?" fluister ik. Ik kijk naar Ferron, en die keek terug... met die dodelijk enge, wit met rode ogen. Hij staarde naar me, zonder te knipperen, zonder ook maar één moment weg te kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'ik weet het niet, maar we kunnen zeker neit terug,'mompel ik, terwijl ik nadenk. Fuck dit was stom. Zeker met Fayan in deze conditie. Bezorgt keek ik hem aan, maar hij keek alleen angstig naar zijn kleine broertje.
    'Het komt wel goed,' beloof ik. 'ook met Ferron, we moeten gewoon even doorzetten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Kalmpjes volg ik Saph en Fayan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wat een stilte hier ineens. Where did everybody go?

    Fayan - Stylist
    "Doorgaan, dus. Blijven doorgaan, dan komen we vanzelf wel ergens uit," zeg ik trillend. Met moeite ruk in mijn blik los van Ferron, maar ik voel zijn ogen in mijn nek branden. Verdomme, kijk weg, kleine gek. Ga weer slapen. Ik word er doodzenuwachtig en doodsbang van.
    "Links of rechts?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorreh ik zoek mijn steiltang, want dankzij die regen is mijn haar helemaal pluizig enzo geworden.

    Primrose
    'Rechts,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lizz? You alive?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is Lizz alive?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I think Lizz is dead


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Are you guys still alive?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I'm alive! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen