• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Oeh. Saph. Wet and shirtless :9~ *kuch* Okay, sorry ik zal me gedragen (cat)

    Fayan - Stylist
    Ik druk Saph terug op de glazen wand.
    "Stilliggen, die wonden stoppen vanzelf moet bloeden, dat kan niet eeuwig door blijven gaan," zeg ik uitgeput en ik val naast hem neer, ben te halfdood om de omgeving te gaan bekijken of ook maar iets anders te doen. Het enige wat ik doe is Saph vasthouden en weer op adem komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    20 O_O Wooeee I feel awesome *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I know, so yummy...

    Saph Amero
    'Nee klopt,' mompel ik terwijl ik, liggend en wel, koppig doorga met het verbinden van de wonden. 'Zodra je geen bloed meer hebt zullen ze wel stoppen.'
    Zodra ik er zeker van ben dat Fayan niet doodbloed, leg ik mijn hoofd tegen zijn goede, onbeschadigde schouder aan. die klootzak van een Snow...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat heb ik gemist?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nou die deur is nu open, die leid naar een eng doolhof waar alles op elkaar lijkt, en Saph en Fayan vielen door een gat en zijn half verdronken *O* En Nathaniel gebruikt Ferron's ogen als camera.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet Jip iets heel onintressants vertellen^^
    Het gaat over haar username, waar ik vanmiddag achter ben gekomen wat die betekentxD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    O my godness, I missed so much


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Uiteindelijk lijkt er geen vers bloed meer te komen en kan ik zelf ook een klein beetje meer ontspannen.
    Ferron kijkt ons nog altijd aan -of moet ik zeggen Snow?- en Saph en ik liggen allebei nog bij te komen van die halve verdrinking van net, als Snow's stem weer door de kamer schalt.
    "Jongens toch, waarom liggen jullie zo stil? Wel in beweging blijven, hoor, straks krijgen jullie het nog koud," hoor ik het wordt meteen gevolgd door ijzige windvlagen, die nog kouder aanvoelen aangezien we beiden doorweekt zijn. De temperatuur is minstens gedaald tot onder het vriespunt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik druk metteen Fayan tegen me aan, in hem poging om hem warm te houden.
    'We moeten opstaan, hier weg komen,' mompel ik. Het probleem was, we konden Ferron niet achterlaten. En dat was Snow's wapen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Verdomme, Snow, laat ons nou eens met rust," murmel ik en ik duw mezelf trillend omhoog. De morfling was helemaal uitgewerkt en dat voelde ik zeer zeker wel, maar we moesten hier weg.
    De ijskoude wind liet ons klappertanden en trillen, dus we moesten hier snel weg, want we waren zo onderkoeld.
    Maar zolang we Ferron bij ons hadden, wist Snow waar we waren en had hij meer plannetjes voor ons. Maar ik kon hem niet achterlaten. Nooit.
    "Kom... aan de andere kant is de deur," zeg ik zwakjes tegen Saph. Over het glas en dan naar de volgende kamer. Ik wilde niet eens weten wat ons daar misschien te wachten zou staan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    met irritatie pak ik Ferron op, weiger hem aan te kijken, en loop langzaam naar de andere deur. Maar de wind werkt ons tegen, en het oppervalk van eht glas is nat. al bij al duurd het tien slipperige, ijskoude minuten voordat ik geïrriteerd de deur opentrap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Blijkbaar was het gedaan met de eindeloze gangen, want na deze natte en ijskoude kamer, komen we in een andere. Het leek geen kamer, eerder een stuk woestijn, met brandend zand. Het was daar voor mijn gevoel zo heet als een oven, en ik had het spontaan niet koud meer. Gingen we nu van extreem naar extreem of zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Eerst water, nu de woestijn? De kamer had verdomd veel weg van de arena toen ik in de Spelen meedeed. Ik hield mijn mond, zette een paar stappen de extreme hitte in. Het zweet brak me al uit, en ik was plots blij dat ik geen shirt aan had. Holy shit.
    'Wat nu?' mompel ik naar Fayan

    [Etenstijd, gimme 20]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De hitte was echt niet normaal, al leek Ferron er geen last van te hebben. En die was op wonderbaarlijke wijze ook alweer helemaal droog. Ikzelf trok meteen mijn shirt over mijn hoofd -met protest van mijn schouder, maar dat negeerde ik- en keek toen om me heen.
    Er waren geen zichtbare deuren of andere ontsnappingsmogelijkheden. We zaten vast. Alweer. Enig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eet smakelijk *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen