• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Fae schreef:
    Je bent er toch? ^^
    En Lizz en Laura zeiden ong. 20min geleden dat ze over een half uurtje terugkwamen, dus dan gaan we binnenkort weer verder :'D

    Ja, toeval.
    Maar als ik niet terug was gekomen, waren jullie gewoon ontsnapt zonder Chiara en Zahira (no_chears)


    -

    back *gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Imperialism schreef:
    Vermoord? Ohnoes.
    Wat is het hele verhaal van dit ding eigenlijk, want ik snap er geen fuq van. O:


    Iedereen is nu vijf jaar verder. Ze zitten in cellen, ze worden als ze zich slecht gedragen gemartelt door Nathaniel Snow(De kleinzoon van President Snow, die dood is). En nu ontsnappen ze.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mensheidjes? *houdt het niet meer uit*
    Zou ik heeeeeeeeeeel misschien een klein pietepeuterig rolletje mogen? Bijvoorbeeld hulpje van Nathaniël, of zo?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Fayan hinkte naar Amycus, en toen richting de deur, terwijl ik naar Ferron snelde.Een klik schalde door de cellen. de deur was open, het was fayan gelukt. Zonder tijd te verliezen droeg ik Fayan naar de deur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus ze gaan ontsnappen?
    ... Doe dan maar dat Felan nooit gevangen heeft gezeten ofzeau. En dan komt 'ie ze daarbuiten tegen. Want anders is het nogal vaag, methinks. Dat hij daar dan heel lang in de cel heeft gezeten zonder iets te doen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kan iemand me even vertellen wat is er gebeurd, aangezien de helft van de ontsnapping zonder mij op gang is gekomen? :\


    -

    Primrose
    Ik zie dan een cel met een jonge vrouw. Ik loop naar de cel toe, want iedereen kent elkaar maar zij is slechts een vreemdeling.
    'We zijn vrij,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Laat Cherelle maar achter, ik heb een beter idee voor haar


    -

    Nathaniel heeft de sleutel laten vallen van dat deurtje waar Ferron door is verdwenen. Dus willen zze ontsnappen, maar er zit een heel doolhof met vallen en vgevaren achetr dat deurtje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Imperialism schreef:
    Dus ze gaan ontsnappen?
    ... Doe dan maar dat Felan nooit gevangen heeft gezeten ofzeau. En dan komt 'ie ze daarbuiten tegen. Want anders is het nogal vaag, methinks. Dat hij daar dan heel lang in de cel heeft gezeten zonder iets te doen...



    Ja.
    Maybe kunnen ze Felan tegekomen in het doolhof?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *no idea wat ik moet typen*


    -

    Doolhof? O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Negeer mijn post dan maar, Jipster


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie
    Met Aurora op mijn nek rende ik naar Brianna, waar ik tegelijk met Dario aankwam. Die laatste tilde het meisje zonder moeite op en begon te rennen. Ik wilde zijn voorbeeld volgen toen ik me iets bedacht - de medicijnen! En tegen al mijn instincten in keerde ik om, greep de tas die nog altijd vergeten in de cel stond en racete toen op topsnelheid terug naar de deur.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.